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-- Italy -- Portugal -- Part II Sampling for Telephone Surveys: Who can be contacted by phone? Lessons from Switzerland … -- Sampling Frames for Telephone Surveys in Europe -- Mobile- and Landline-Onlys in Dual-Frame-Approaches: Effects on Sample … Register Sample Telephone Survey in Lucerne (Switzerland) -- Part IV: Data Quality: Factors Affecting Measurement Error in …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013522965
Einführung -- Innovationen in etablierten Organisationen -- Verbindung von Intrapreneurship und radikalen Innovationen -- Explorative Fallstudien -- Entwicklung eines Diagnoseinstruments -- Erstellung des Befragungsinstruments -- Beschreibung und Analyse der Befragungsdaten -- Prognosegüte der...
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The research and its outcomes presented here focus on spatial sampling of agricultural resources. The authors introduce … sampling designs and methods for producing accurate estimates of crop production for harvests across different regions and …
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Abgrenzung der Aufgaben von Inventur und Bestandskontrollen -- Rechtliche und betriebliche Voraussetzungen für Stichprobeninventuren (zulässige Verfahren und Organisationsoptionen) -- Bestandskontrollen unter Risiko-Gesichtspunkten -- Praxisnahe Beispiele für Systemeinsatz...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014019637
Konzepte des Qualitätsmanagements sowie der Agilität und Gegenüberstellung -- Literaturanalyse zu Qualitätsmanagements und Agilität -- Empirische Auswertung der Interviews -- Problemfelder und Ansatzpunkte für ein agiles Qualitätsmanagement.
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Yanick Kemayou investigates how the socioeconomic background of organizational leaders can explain their management-relevant attitudes. The study provides theory development and first empirical tests of the impact of leaders’ socioeconomic background on their risk propensity, sense of control...
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This book examines the effectiveness of communication between chief information officer (CIO) and chief executive officer (CEO) and its impact on the role of information technology (IT) in an organization. The book is empirically based on interviews with CIO/CEO pairs from twelve organizations...
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Read 29 in-depth, candid interviews with people holding the top marketing roles within their organizations. Interviewees include CMOs and other top marketers from established companies and organizations-such as Linda Boff of GE, Jeff Jones of Target, and Kenny Brian of the Harvard Business...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012398123
Auf Basis von 28 Experteninterviews mit Angehörigen von fünf verschiedenen Einsatzorganisationen entwickelt Johannes Müller einen konzeptionellen Bezugsrahmen für den Transfer von Einsatzwissen. Hierbei wird ersichtlich, dass trotz überwiegend hierarchischer Strukturen insbesondere...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012401490
Wie erreichen Unternehmen ihre individuelle Sales-Exzellenz? Und wie kann diese systematisch und kontrolliert gemanagt werden? Dieses Buch zeigt Vorständen, Vertriebsleitern und Vertriebscontrollern, wie sie ihren Vertrieb so strukturieren und steuern können, dass die Markt- und...
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