Showing 1 - 10 of 94
Ralf Kunze untersucht in diesem Buch die international sehr unterschiedlichen Definitionen, Methoden und …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012401533
marketing strategy, consumer behaviour, entrepreneurial marketing, international marketing, advertising, marketing education …, among others. Founded in 1971, the Academy of Marketing Science is an international organization dedicated to promoting … members and the community at large, the Academy offers conferences, congresses and symposia that attract delegates from around …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012402034
Partizipation: vom Teilnehmer zum Teilhaber -- Hands on: wie echte Begegnung einen Perspektivenwechsel möglich macht -- Barcamps: Partizipation zum Prinzip erhoben -- Moderne Meetingformate als Instrument des Mitarbeitermarketings -- Round-Table-Session und World-Café: An runden Tischen...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014017820
Die Geheimnisse der TED-Talks für erfolgreiche Kommunikation im Unternehmen: Dieses Werk zeigt, wie Führungskräfte und Fachexperten in Unternehmen so ansprechend und mitreißend präsentieren wie die TED-Redner und wie damit der Austausch von Ideen und Innovation in Unternehmen gefördert...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014018888
Channel Management -- Consumer and Organizational Buyer Behavior -- International Marketing -- Marketing Education … including marketing strategy, consumer behavior, international marketing, retailing, marketing education, among others. Founded … in 1971, the Academy of Marketing Science is an international organization dedicated to promoting timely explorations of …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014019186
Veränderung der Veranstaltungsbranche durch technische Innovationen -- Vollständig papierlos tagen -- Bits und Apps im Messe- und Tagungswesen -- Digital Video im Entertainment - und Event-Bereich -- Augmented Reality und Virtal Reality in Veranstaltungen -- Kollaborative Innovationsprozesse...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014021271
This book describes the cognitive and interpersonal effects of group model building, and presents empirical research on what group model building achieves and how. Further, it proposes an integrated causal mechanism for the effects on participants. There have been multiple previous attempts at...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012395817
Events sind Veranstaltungen mit Erlebnischarakter. Zum Eventmanagement gehört die Frage, was ein Event auszeichnet, wie man eine Veranstaltung in den Augen der Besucher einzigartig macht und wie man ein solches Event in der Praxis umsetzt. Das Buch führt in die Grundlagen des Eventmanagements...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014014083
/global warming, energy security, nuclear proliferation, management of international financial crises, and the provision of safe … classical problems of international governance – How do we prevent war? How do we feed the hungry? How do we house the homeless … unique, insiders’ perspective on the process of international governance and its future prospects. …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013522704
Merkmale guter Moderation -- Methoden richtig einsetzen -- Gruppenprozesse steuern -- Themen und Anlässe unterscheiden -- Organisation und Kontext einbeziehen -- Beziehung und Kontakt herstellen -- Rollenklarheit und Selbstverständnis entwickeln -- Visualisierung wirkungsvoll einsetzen --...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014019659