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This book presents and analyzes the concept of online brand communities, an emerging and exciting topic in marketing and eCommerce. First, it lays out the foundations like the evolution of the Web and the so-called Social Web, its utility for users and businesses, and the evolution of the...
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“Nuanced Account Management is a ‘how to’ book. Born out of insights gained over two decades in the B2B industry, the book presents a comprehensive and practical approach to delighting customers and driving profitability. Powerful thoughts expressed in a simple and easy to read style.” -...
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Showrooming is a growing phenomenon in which customers browse products in a retail store and make purchases of similar products through an online vendor. The authors of this book offer retail managers strategic insight in how to stem the loss of resources to showrooming and transform showrooming...
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This book analyzes the evolution of marketing and the ways in which marketing actions can be rendered more effective, before setting out a new approach to marketing, termed The Extra Step (TES) in recognition of the importance that it attributes to the final extra step in enhancing the...
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Monetäre Anreize in Kundenbindungsprogrammen wirken sich positiv auf die Bindung von Kunden an einen Anbieter aus. Zu diesem Schluss kommt der Autor in der als Feldexperiment ausgelegten Studie mit Teilnehmern eines realen Kundenkartenprogramms in enger Zusammenarbeit mit einer bedeutenden...
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Das Auto der Zukunft ist vernetzt und Teil des Internet of Things. Fahrzeughersteller, Telekommunikationsanbieter und IT-Riesen liefern sich eine Schlacht um die Hoheit im Connected Car. Dieses Buch zeigt die Potenziale von Autos mit Konnektivitätstechnologien für digitale Dienstleistungen,...
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Im Zuge der Kommerzialisierung des professionellen Mannschaftssports hat sich neben dem traditionellen Fantypus (supporter) ein konsumorientierter Fantypus (customer) herausgebildet. Zur verbesserten Fan- bzw. Kundenbindung haben daher Teamsportverbände in Deutschland Fanclubs zu ihren...
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In his research, Sören Köcher provides valuable insights on the paradoxical effects of the magnitude of a loyalty program medium-i.e. the sheer number of points, miles, or stamps credited for every purchase and required for reward redemption-on the central consumer decisions in loyalty program...
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Customers consider many crucial factors, even subconsciously, when purchasing a product or engaging a service provider, consequently building a sense of trust which is decisive towards their user experience through to customer experience. This book helps companies understand how to structurally...
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Bedeutung der Prämieneinlösung in Kundenbindungsprogrammen -- Konzeptionelle Grundlagen zu Kundenbindung und Kundenbindungsprogrammen -- Überblick über den Stand der Forschung zu Kundenbindungsprogrammen -- Theoretische Analyse auf Basis verhaltenswissenschaftlicher Ansätze -- Empirische...
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