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Unternehmenskooperation. …
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Purchasing Performance Measurement" Challenge -- Purchasing Performance Measurement at the Level of Commodity Groups -- Excursus: Concepts for Increasing Purchasing Performance in Corporate Practice -- Purchasing Performance Measurement on the Procurement Organization Level -- Supplier...
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This book highlights cutting-edge research in the economics and management of networks as an interdisciplinary field, offering new theoretical, empirical and practical perspectives on the management, governance, ownership and control of cooperatives, franchising networks and strategic alliances....
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The organization of interfirm networks, such as alliances, cooperatives, franchise and retail chains, has become an important research topic in the field of economics, marketing, strategic management, and organization theory. This book contributes to the literature on formal and informal...
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Auf der Basis relevanter Theorien und Strategien für Unternehmenszusammenschlüsse präsentiert Stephan A. Jansen in einer fundierten, übersichtlichen und leicht verständlichen Darstellung die wesentlichen Prozesse der Unternehmensakquisition und -kooperation aus strategischer,...
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„Dieses Buch schafft in einer für Einsteiger wie für Experten gleichermaßen gewinnenden Weise einen systematischen Einstieg in alle relevanten Prozesse von der strategischen Planung, über die Bewertung bis hin zur Integration von Unternehmenszusammenschlüssen.“ Dr. Paul Achleitner,...
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Erfolgsmessung interner Marketingmaßnahmen -- Begriffliche und konzeptionelle Grundlagen -- Erfolgswirkung interner Marketingmaßnahmen in Dienstleistungsnetzwerken -- Methodische Grundlagen und empirische Ergebnisse der Erfolgsmessung -- Implikationen für Wissenschaft und Praxis --...
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The book examines the market reaction to mergers and acquisitions (M&A) announcements over a period from 2003 to 2015. Mergers and acquisitions continue to be amongst the preferred competitive options available to the companies seeking to grow fast in the rapidly changing global business...
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Lieferantenintegration.- Phasenorientierung -- Initiierungsphase, Ideen- und Konzeptphase, Realisierungsphase.- Integrative Zusammenarbeit.- Empirische Fallstudie -- Kontingenzansatz und Principal-Agent-Ansatz als theoretische Grundlagen -- Prozesstypen -- Kosten, Zeit, Qualität und...
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