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Der stationäre Einzelhandel steckt in Zeiten extremer Wettbewerbsverschärfung in einer tiefen Krise. Eine Profilierung …
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· Dozierende und Studierende der Betriebswirtschaftslehre mit den Schwerpunkten Marketing, Konsumentenverhalten und Marktforschung …
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The 2018 International Conference on National Brand & Private Label Marketing is a unique academic forum for presenting and discussing original and significant contributions from researchers around the world on marketing issues facing retailers, store brand managers and national brand managers....
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This book focuses on sustainability in fashion retail, which is fast becoming the pivot point of future fashion retail strategies. Chapters in the book provide theoretical and practical insight on how going green may positively influence the strategy of fashion retailers and marketers, who have...
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Lukas Morbe sheds light on important antecedents of international retailers‘ local performance including international strategies and their local implementation, local consumers‘ perceptions as well as the wider country- and format-specific environment. This topic is of exceptional relevance...
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This volume presents the proceedings of the 2017 International Conference on National Brand & Private Label Marketing - a collection of original, rigorous and highly relevant contributions. The 2017 NB&PL marketing conference offers a unique academic forum where researchers present and discuss...
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Dieses Buch greift die drei wichtigsten Aspekte der Marktveränderung im Handel auf: Markt und Kunde, neue Geschäftsideen und Geschäftsmodelle sowie Geschäftssysteme und Businessschnittstellen. Dabei werden sowohl absatzseitige Aspekte wie beispielsweise das Kaufverhalten der Millennials bzw....
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Multi-Channel Retailing hat sich als Distributionsstrategie fest im Handel etabliert. Auf Grund der zunehmenden Verbreitung des Multi-Channel Retailing in der Handelspraxis ist eine Differenzierung allein auf Grundlage des Geschäftsmodells heute nicht mehr erfolgversprechend. Vielmehr muss das...
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Today, most firms employ online and offline distribution channels. Customers combine both channels for information search and purchase. However, researchers and practitioners are still lacking insight concerning the creation of additional customer value, in terms of a seamless purchase...
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Modell zur Analyse des Einflusses der Selbstkongruenz auf die Absatzkanalwahl von Multichannel-Shoppern -- Empirische Überprüfung der Entstehung und Wirkung der absatzkanalspezifischen Selbstkongruenz -- Implikationen zur systematischen Entwicklung eines integrierten, identitätsbasierten...
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