Showing 1 - 10 of 1,954
„Innovationen im Kundendialog“ ist ein Plädoyer für ein reales Marketing, welches sich auf reales Kundenverhalten stützt. Viele Marketingkonzepte sind fein ausgedacht, aber sie zielen am Markt und Kunden vorbei. Mit Kunden im echten Dialog zu sein ist ein Anspruch und ein Erfolgsprinzip....
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014425146
Data is transforming how and where we market to our customers. Using a series of case studies from pioneers, this book will describe how each marketing function is undergoing fundamental changes, and provides practical guidance about how companies can learn the tools and techniques to take...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013523119
Um Leistungen für Kunden wirtschaftlicher erbringen zu können, schließen sich Finanzdienstleistungsunternehmen zu Netzwerken zusammen. Jedes der Einzelunternehmen spezialisiert sich auf seine Kernkompetenzen, während das gesamte Netzwerk die finanziellen Kundenbedürfnisse vollständig...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013516561
cover reads, "database," the content is mostly about customers and that's where the real-world action is. Most enjoyable is …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013522720
In immer mehr Branchen werden Budgets zugunsten des Dialog-Marketing umgewidmet. Dies unterstreicht den seit Jahren zu beobachtenden Trend zur persönlichen Kommunikation. Gleichzeitig wird es vor diesem Hintergrund schwieriger bei den Zielgruppen Aufmerksamkeit zu finden, weil immer mehr...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013517020
The current shift in demographics – aging and shrinking populations – in many countries around the world presents a …. This book offers a thorough and up-to-date analysis of the challenges and opportunities in leveraging innovation …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013521033
market orientation, employing the Internet and social media, penetration and loyalty strategies and innovation, and other …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012395863
This book provides a synthesis of research perspectives on customer engagement through a collection of chapters from thought leaders. It identifies cutting-edge metrics for capturing and measuring customer engagement and highlights best practices in implementing customer engagement marketing...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396394
a deeper understanding of what motivates customers to buy. To do that we must leave the objective, quantitative, world … of quality management and enter the subjective, qualitative, world of customer’s psychology. Walden reboots our …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012397856
real-world situations, Shaw and Hamilton present accessible concepts that innovative organization are using today to propel … Philosophy in 2002. Under Colin's leadership Beyond Philosophy have helped many of the world's most prestigious organizations … improve their Customer Experience including American Express, FedEx, IBM and Caterpillar. One client, Maersk Line, the world …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012398125