Showing 1 - 10 of 2,289
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013520811
Marketing Models and Marketing Research Methods -- Consumer Behavior and Retailing -- Marketing Management … applying quantitative approaches to marketing problems. Contents - Marketing Models and Marketing Research Methods - Consumer …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014016437
Chapter1-Problem Setting -- Chapter 2 Theory and Design of Conjoint Studies (Ratings Based Methods) -- Chapter 3 …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014017526
short cases and relevant received theory. Specific student assignments further provide educators, who want to take a …. Contents Diverse Demographics and Structural Diversity Diversity in Consumer Behavior in Europe Diverse Marketing Environments …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014015752
Verknüpfung von Schematheorie und der Theorie des überlegten Handelns erweist sich in diesem Zusammenhang als gewinnbringendes …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013516718
Einführung in die problemstellung -- Theoretischer Teil -- Empirischer Teil: Untersuchungen zur integrierten kommunikation -- Perspektiven für die umsetzung der integrierten kommunikation im marketing.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013516791
Dynamik im Marketingumfeld -- Dynamik bei den Kunden -- Dynamik bei den Konkurrenten -- Dynamik bei den Kanälen -- Dynamik in den „Knuten“ -- Dynamik in der Marketingstrategie als Antwort -- Dynamik in den Grundlagen -- Dynamik in den Marketinginstrumenten -- Dynamik im Marketing-Mix --...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013517000
des CRM -- Kundenempfehlungen als Baustein des Kundenwerts -- Customer Intelligence: Marktforschung und Kundenanalyse als …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014014262
Übernahmen und Fusionen bestimmen nach wie vor das Wirtschaftsleben. Häufig zielen Sie auf das Wachstum des Stammgeschäftes. Die angestrebten Wachstumsziele werden allerdings selten erreicht. Als Hauptursache hierfür gilt die durch die Übernahme oder Fusion ausgelöste Kundenabwanderung....
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013517414
, neuroscience, consumer behavior, and cognitive psychology, neuromarketing focuses on which emotions are relevant in human decision … and advertising, pricing, professional services, and store design; and improving the consumer experience as a whole. The …. The Limits and the Ethics of Consumer Profiling -- 11. Ethical Dilemmas of Future Technologies -- 12. The Ethics of …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396207