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This book brings order to the chaotic and rapidly evolving world of influencer marketing by providing readers with much needed context, frameworks, and best practices. Written for busy marketing professionals working in both domestic and international markets, it addresses these topics in a...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012395922
This book describes how auditors exercise different levels of professional skepticism and how they are exposed to different types of affective information on clients’ behavior. Based on the author’s empirical study of 56 auditors, it shows that auditors’ skepticism and affective reactions...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396583
Jakob Schwab analyzes central mechanisms in the systematic economic interaction between rich and poor countries. He focuses on the drivers and effects of investment in developing countries and shows that predictions of standard economic analysis may turn around when accounting for peculiarities...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396757
In diesem Buch werden die Grundlagen des Opinion Minings dargestellt sowie mögliche Ansätze, Methoden und Algorithmen …. Beim Opinion Mining geht es darum, textuell vorliegende Meinungen von Menschen zu analysieren und ihre Einstellung zu … Produkten, Marken, Organisationen, Personen oder ganz allgemein zu Themen auszuwerten. Der Inhalt • Opinion Mining - Grundlagen …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012401719
Agenda für wachstumsstärkende Strukturreformen -- Reformstau -- Modifizierung des Homo Oeconomicus -- Determinanten zur Akzeptanz wachstumsstärkender Strukturreformen -- Interdisziplinäre Zusammenarbeit zwischen verschiedenen Wissenschaftsdisziplinen.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014016497
Hintergründe -- Flüchtlingssituation in Deutschland heute: Zahlen, Daten, Fakten -- Die Generation Y – Haltungen zur Flüchtlingsfrage -- Integration von Geflüchteten in das deutsche Wirtschaftssystem – Probleme, Potentiale, Perspektiven -- Herausforderungen und Chancen der...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014018433
Kundenbindung zählt zu den wichtigsten Strategieoptionen des Marketings. Dies zeigt u. a. die Vielzahl wissenschaftlicher Untersuchungen zu diesem Themengebiet. Doch sind die Befunde sehr unterschiedlich und nicht leicht in die unternehmerische Praxis umzusetzen. Harald Kindermann identifiziert...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013516622
Part I: Introductory Matter -- 1.Utility and Demand -- 2.Elements of Production -- Part II: Models -- 3.Cournot I: Constant Returns -- 4.Cournot II: Returns to Scale and Stability -- Bertrand -- 6.Stackelberg -- 7.Hotelling Duopoly -- 8.Disequilibrium Trade and Pricing of Durable Commodities --...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013256190
1. Hosting a Successful Metamodern Party: Mixed Methods Management Research on the Web 2.0+; Anna K. Zarada, George G. Panigyrakis and Eugenia Tzoumaka -- 2. Why Consumer Psychology Needs Neurophilosophy; Paul M. W. Hackett and Gordon R. Foxall -- 3. Emotivity and Ephemera Research; Kip Jones --...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012395802
This handbook includes contributions related to optimization, pricing and valuation problems, risk modeling and decision making problems arising in global financial and commodity markets from the perspective of Operations Research and Management Science. The book is structured in three parts,...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396529