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Notwendigkeit einer digitalen Markenführung -- Kennzeichnung der digitalen Markenführung als zentraler Bestandteil einer holistischen Markenführung -- Ziele und Rahmenbedingungen für die Ausgestaltung der digitalen Markenführung -- Konzepte, Instrumente, Plattformen und Kanäle für die...
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Zum Wandel des Markenkonzepts in Zeiten digitaler Medien -- Markenführung als Social Design -- „Augen auf und durch!“ -- Agile Branding -- Digital Brand Storytelling -- Die Erweckung des Verbrauchers -- Eine Frage der Markenkultur -- Digitale Markenbildung -- Brand Services --...
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1 Das Internet als Medien-Transformator 1 -- Prof. Dr. Jörg Eberspächer, Technische Universität, München -- DIGITALE MEDIEN - MEDIENNUTZUNG IM UMBRUCH -- Moderation: Prof. Dr. Jörg Eberspächer, Technische Universität München -- 2 Digitale Medien – Der Kampf ums Wohnzimmer und darüber...
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Introduction -- A RECIPE for Meaningful Gamification -- Studying Gamification: the Effect of Rewards and Incentives on Motivation -- A Conceptual Framework for Gamification Measurement -- Implementing Game Design in Gamification -- Applied Behavioral Economics: A Game Designer’s Perspective --...
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This Palgrave Pivot explores how communication technology such as the Internet has changed the nature of trade, focusing especially on economy-wide reductions in company size (granularity) and the role of retailers (disintermediation). By increasing access to comparative data, influencing...
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As with previous technological revolutions, innovations in the online world have triggered transformations in the labor market and the economy. While the Internet is trumpeted as a great job creator, there are also downsides that need to be identified and dealt with. The book discusses the...
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In this book, specialists and scholars present a comprehensive account of the latest developments in Chinese new media. The articles explore important areas such as security of cyberspace in China; the development of WeChat and micro-blogs; public opinions of social media and the transformation...
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This book analyzes various digital transformation processes in journalism and news media. By investigating how these processes stimulate innovation, the authors identify new business and communication models, as well as digital strategies for a new environment of global information flows. The...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012398246
Dieses Buch erklärt kompakt und auf den Punkt, was Native Advertising ist, wie diese neue Werbedisziplin funktioniert und welche Vorteile sie Werbungtreibenden bietet. Die Autoren - selber Vorreiter in dieser jungen Branche - geben einen aktuellen Überblick mit wichtigen Daten und Fakten,...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012401554
Dieses Buch gibt einen kompakten Überblick über alle digitalen Kommunikationsplattformen, die B2B-Unternehmen zielgerichtet für sich nutzen können, um Kunden auch in Zukunft auf sich aufmerksam zu machen, sie zu gewinnen und zu binden. Der Autor beschreibt, wie B2B-Unternehmen Content...
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