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What Is a Decision Problem? Designing Alternatives -- MCDA Approaches for Efficient Strategic Decision Making … -- Collaborative Decision Making for Small Groups utilizing UTA Methods -- Disaggregation Approaches for Multicriteria Classification … Perceived Quality of Health Care Services: A Multicriteria Decision Analysis Approach Based on the Theory of Attractive Quality. . …
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economists model decision-making, how behavioral economics failed to correct them, and how they led to the problems with …
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The utility maximization paradigm forms the basis of many economic, psychological, cognitive and behavioral models …The utility maximization paradigm forms the basis of many economic, psychological, cognitive and behavioral models … utility maximization within a context-dependent threshold as well as related preference and choice models. The second edition …
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This is a practical book with clear descriptions of the most commonly used nonmarket methods. The first chapters of the book provide the context and theoretical foundation of nonmarket valuation along with a discussion of data collection procedures. The middle chapters describe the major stated-...
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Lucas Pfisterer analysiert Kundennutzungsprozesse als Teil der Kundenwertkreation. Er stellt ein konzeptionelles Modell von Nutzungsprozessen vor und erarbeitet empirisch drei Differenzierungsdimensionen, die zur Unterscheidung dieser Prozesse dienen. Weiterhin untersucht er empirisch...
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Center, Lieferantenauswahl, Mehrwertfaktoren -- Modelle zur Nutzenbestimmung -- Nutzen und Wert -- Die Phasen im … Nutzenbestimmung: Nutzen und Wert Die Phasen im Verkaufsprozess: Nutzenvermittlung im Beratungs- und Beziehungsverkauf, Powerbase …
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Category Management hat sich in der Praxis als Ansatz zur Optimierung von Warengruppen durchgesetzt und in den letzten Jahren wesentlich zur Weiterentwicklung von Hersteller-Händler-Beziehungen beigetragen. Das Category Management-Modell nach ECR (Efficient Consumer Response) verfolgt als...
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Einführung -- Supply Chain Management und Informationstechnologie -- Nutzenwirkungen von Informationstechnologien im Supply Chain Management -- Ansätze zur Bewertung des Informationstechnologieeinsatzes -- Vorgehensmodell zur IT-Nutzenbewertung im Supply Chain Management -- Empirische Studie...
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Produktnutzen als zentrales Analysekonzept von Austauschprozessen -- Begriffliche und theoretische Grundlagen zu Placebo-Effekten -- Forschungsstand: Placebo-Effekt als Phänomen im Marketing -- Placebo-Effekt der Marke -- Fazit und Ausblick.
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