Showing 1 - 10 of 773
Introduction -- SMEs and Information Technologies in the Broadband Economy -- SME Opportunities with Broadband …-Driven Information Technologies: Supporting SME Business Needs -- The Changing Nature of “Workspace” and “Workplace:” What It Means for … SMEs -- Existing and Emerging Information Technologies for SMEs -- Selecting, Planning, and Deploying SME Broadband …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014015881
Positioning in Online Social Networks Through QDQ Media: An Opportunity for Spanish SMES? -- Modeling the Influence of eWOM on Loyalty Behaviour in Social Network Sites -- Crowdsourcing as a Competitive Advantage for New Business Models -- Analyzing a Successful Incubator Business Model: The...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014016988
Problemstellung und konzeption der arbeit -- E-Business im supply management -- Situation in der praxis -- Wirkungsbeziehungen im E-Procurement -- Problemstellungen in mittelgroßen unternehmen -- Umsetzung von E-Procurement in mittelgroßen unternehmen -- Schlussbetrachtung.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013516963
Policy-makers in Southern Africa are increasingly convinced that regional trade liberalization can improve growth performance and stimulate development throughout the region. To succeed where previous attempts have failed, however, governments must address two key issues. The first of these is...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012054115
Today, most firms employ online and offline distribution channels. Customers combine both channels for information search and purchase. However, researchers and practitioners are still lacking insight concerning the creation of additional customer value, in terms of a seamless purchase...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014017356
Annäherung an das Thema -- Vorteilsmanagement in elektronischen Märkten -- Innovative Markteintrittsstrategien in Wissenschaft und Forschung -- Die strategische Ausgangssituation des Innovators im elektronischen Markt -- Strategische Ziele und erfolgsrelevante Maßnamen eines innovativen...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013516858
Gewinner sind schon jetzt Internet-Händler, die es verstanden haben, das Web 2.0 zur Kundenakquisition zu nutzen. Wer auch dazu gehören und verstehen möchte, welche Faktoren zu einer neuen Phase dieser Werbeplattform geführt haben, sollte in das Buch 'Der neue Online-Handel Erfolgsfaktoren...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013517104
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013521135
Einführung -- Internationalisierung mittelständischer Unternehmen -- Außenwirtschaftsförderung in Deutschland -- Die ökonomische Theorie des Föderalismus -- Empirische Analyse der föderalen Aufgabenverteilung -- Fazit—Implikationen für Politik und Forschung.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014014822
Das globale Kaufhaus -- Im Zeichen der Anfänge -- Vom Online-Shop zum Smartphone -- Weltweite Beschaffung -- Wie die Waren in den Laden kommen -- Fernsehprogramm und Wetter beeinflussen unser Kaufverhalten -- Per Knopfdruck und Sprachbefehl -- Der Fluch der Bequemlichkeit -- Zustellung am...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014018571