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This book aims to explain the secret to China’s rapid growth over the last 40 years from the viewpoint of a firsthand witness. Zheng Xinli was enrolled as a graduate student of economics 40 years ago, at a time when very few Chinese people could enroll in higher-level education, let alone...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012397517
In recent decades, organizational stress researchers have repeatedly called for more longitudinal studies. This book argues that tools and devices that have been developed for the private or organizational domains could be helpful when it comes to studying longitudinal phenomena, as they offer...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012395955
This book investigates the intuitive application of strategic knowledge arbitrage and serendipity (SKARSE) principles by CEOs in their use of mobile electronic devices. CEOs of small to mid-sized organizations are responsible for the income, expenses, and profitability of their respective...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396224
In the future, shopping will be greatly influenced by a combination of localization issues, mobile internet at the point of sale, and use of social networks. This book focuses on the ‘SoLoMo synergies’ that arise from this paradigm shift in future shopping, which also promises new and...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012401954
The Influence of Subjective Norm on the Usage of Smartglasses -- Does Perceived Health Risk Influence Smartglasses Usage? -- The Potential Influence of Privacy Risk on Activity Tracker Usage: A Study -- An Analysis of the Potential Influence of Privacy Risk on Neuroheadset Usage -- Success Comes...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014018848
Einführung -- Begriffsdefinitionen für Mobile Banking -- Aktuelle Studien zum Thema Mobile Banking -- Analyse der Rahmenbedingungen -- Status quo des Mobile-Banking-Angebots -- Mobile Banking aus der Perspektive der Nutzer -- Strategische Bewertung der Untersuchungsergebnisse -- Ausblick und...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014019389
"Always-on" – das neue Kaufverhalten -- Neuausrichtung des APP- und Smartphone-Commerce -- Location-based App und Smartphone Commerce -- App-based Social Commerce -- Studie über Smartphone-Nutzung und -Lokalbezug.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014019686
Was ist WeChat? -- Welche Bedeutung hat WeChat für ausländische Unternehmen in China und warum führt kein Weg an WeChat vorbei? -- Welche Einsatzmöglichkeiten bietet WeChat? -- Grundlegende Funktionen von WeChat -- Öffentliches WeChat-Konto und dessen Beantragung und Verifizierung --...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014020049
Always-on und Always-in-Touch – das neue Kaufverhalten -- Social Commerce als Basisfaktor Nr. 1 des SoLoMo -- Location Based Services als Basisfaktor Nr. 2 des SoLoMo -- Mobile Commerce als Basisfaktor Nr. 3 des SoLoMo -- Empirische Studie von kaufDA – Status und Potenziale von Location...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014020187
Marko Tosic stellt ein Basiswissen zu Technik und Einsatzgebieten von Apps sowie eine umfassende Übersicht über den … aktuellen App-Markt zusammen. Der Autor gibt detaillierte Einblicke in das Pontenzial von Apps als Wettbewerbsvorteil und … Arbeit ab. Der Inhalt Klassifizierung von Apps Einsatzgebiete von Apps in KMU Kosten der App-Erstellung Wettbewerbsvorteile …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014020436