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Architecture and the Destination Image -- Architectural Tourism and the Spectaculture. … and the Built Environment Architectural Tourism in the Spatial and Temporal Urban Context Contemporary Architecture and … tourism, architecture, urbanism and marketing Planners, developers, marketers and managers of travel destinations, Tourists …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014020435
This book presents the foundations for the future of tourism in a structured and detailed format. The who-is-who of … tourism intelligence has collaborated to present a definitive blueprint for tourism reflecting the role of science, market … future for tourism. Broad in scope, the book incorporates the perspectives of leading tourism academics, as well as the views …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012395925
Corinna Hilbig analysiert in diesem Buch die Erfolgsfaktoren französischer PPP-Fonds. Sie entwickelt ein für den deutschen Markt anwendbares Beteiligungsmodell unter Berücksichtigung der Anforderungen des Kapitalanlagegesetzbuches. Die Autorin zeigt anhand von Praxisbeispielen, wie ein...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012401534
From the cross-disciplinary perspective of urban management and planning, geography and architecture, this book …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014019864
Investition und Finanzierung -- Public Private Partnership -- Leistungsspektrum von Finanzintermediären bei PPP-Beteiligungen -- Empirische Studie und Interpretation der Ergebnisse -- Zusammenfassung und Ausblick.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014014867
Die systematische Durchleuchtung des im Auftrag des Bauherrn tätigen Projektmanagements von Hochbauten steht im Mittelpunkt der Untersuchung. Von den vier unterschiedenen Kernprozessen Initiierung, Konzipierung, Planung und Errichtung des Gebäudes werden die beiden letzten detailliert...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014017316
China wird in naher Zukunft einer der wichtigsten Konsumentenmärkte für westliche Unternehmen. Bisher fehlt westlichen Managern jedoch ein „Consumer Insight“ in Bezug auf chinesische Konsumenten, weshalb zahlreiche Markteinführungen innovativer Produkte westlicher Firmen in China...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014425117
This book investigates intercultural service encounters (ICSEs) in light of the rapidly globalizing world economy, examining the extant literature on the topic and identifying areas which require further exploration. With a focus on intercultural communication and competence, the author analyses...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012395856
This book answers the question of how soft factors such as corporate cultures and individual and corporate values can be transparently steered. With its C4 management tool and reflecting the seven driving forces of corporate culture, the Values Cockpit is a powerful solution designed to steer...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396246
‘I am happy and proud to see Nordic scholars playing a central role in advancing state-of-the-art knowledge in this important area of management and organization research. A must-read for all interested in Nordic mergers and acquisitions.’ Eero Vaara, Professor, Aalto University, Finland...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396488