Showing 1 - 10 of 833
This book focuses on sustainability in fashion retail, which is fast becoming the pivot point of future fashion retail … strategy of fashion retailers and marketers, who have to react to the changing society and customer needs. Structured in four … possible adaptions. It thus provides a solid understanding on how to integrate green aspects into any fashion retailers …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396179
channel structure; (v) Mobile channel structure as an efficient and effective consumer interaction mode; and (vi) Consumer …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014019777
Grundlagen der Markenführung -- Strategische Markenführung und Markenkommunikation im Internet -- Spezifische … Instrumente der Markenführung im Internet. …Dieses Buch präsentiert die wesentlichen Aspekte der Markenführung im Internet. Wissenschaftler stellen die …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014018452
Das Internet entwickelt sich immer stärker zum Leitmedium für die Unternehmens- und Markenkommunikation. Eine Vielzahl … „Brand Evolution“ präsentiert die wesentlichen Aspekte der Markenführung im Internet. Wissenschaftler stellen die …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014015479
In the future, shopping will be greatly influenced by a combination of localization issues, mobile internet at the …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012401954
Kaufempfehlungen als Personalisierungsansatz im Internethandel -- Technologieakzeptanz von Kaufempfehlungen -- Messung der Technologieakzeptanz von Kaufempfehlungen im Internethandel -- Erweiterter Untersuchungsansatz zur Akzeptanz von Kaufempfehlungen.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014016421
This is a multidisciplinary textbook on social commerce by leading authors of e-commerce and e-marketing textbooks, with contributions by several industry experts. It is effectively the first true textbook on this topic and can be used in one of the following ways: Textbook for a standalone...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396235
Der Umgang mit Meinungsführern: Stakeholder Management in der Kommunikation, Modelle der Meinungsbeeinflussung durch Multiplikatoren, Definition und Abgrenzung, Influencer Marketing vs. Influencer Relations -- Was ist ein Influencer und welche Unterschiede gibt es? B2B und B2C: Influencer...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014019078
Bloggen statt Blocken -- Von Web 1.0 zu Web 2.0 — eine neue Ôra? -- Phänomen Web 2.0 — multimedialer Wandel -- Etappen beim Kauf — Was bringt Web 2.0 aus Konsumentensicht? -- Herausforderungen für Unternehmen durch den „neuen Konsumenten“ -- Tools des Web 2.0 und wie man sie nutzt...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014014357
The Social Semantic Web -- Fundamentals of Fuzzy Clustering Methods -- Online Reputation Analysis -- Requirements for Online Reputation Analysis -- Fuzzy Online Reputation Analysis Framework -- The YouReputation Prototype -- Conclusion.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014016412