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Standards are replacing tariffs as the main trade barriers facing African agro-food exports. This book examines the challenges and opportunities that new public and private standards present to African countries - focusing on food safety, environmental and climate change, and social and labour...
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Qualitätsbeurteilung -- Aktueller Stand der empirischen Forschung zum Preis-Qualitätsbeziehung -- Entwicklung des Untersuchungsmodells …
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der Preis-Qualitäts-Positionierung. Es werden systematisch Nachweise in Bezug auf die Kategorisierungsprozesse der … Konsumenten hinsichtlich Preis und Qualität erbracht und eine Verknüpfung der Positionierung mit dem Unternehmenserfolg … einer Marktforschungsautomatisierung aufgezeigt. Der Inhalt Gestaltung, Wahrnehmung und Implikationen der Preis …
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I: Gestaltung eines Erwartungsmanagements als Herausforderung für das Dienstleistungsmarketing -- 1. Bedeutung eines Erwartungsmanagements im Dienstleistungsbereich -- 2. Forschungsziele und Forschungsfragen -- 3. Gang der Untersuchung -- II: Schaffung einer theoretischen Basis für die...
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Implications for Hedonic Price Indices Office Rent Determinants Hedonic Analysis of German Office Rents Development, Application …
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This book makes an analytical study of implications of the new set of non-tariff barriers that are forthcoming on the exports of the developing countries in the disguise of quality regulations and environmental standards. It argues that in the present era of globalization, with technological...
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Grundlagen und Strategien der Service Excellence -- Service Excellence -- Insights into Service Excellence -- Competing in the Future: How Can Firms Nurture Service Superiority -- Integrierte Kundenorientierung als Treiber der Service Excellence -- Werteorientierungen von BWL-Hochschullehrern...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014014359
Potenzialqualität von Dienstleistungen als Forschungsgegenstand des Dienstleistungs- und Relationship Marketing -- Stand der Forschung zur Potenzialdimension von Dienstleistungen -- Theoretische Fundierung der Potenzialdimension von Dienstleistungen auf Basis der Schematheorie -- Entwicklung...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014014476
Flexibility -- Relational Contracts and Optimal Buy-Back Price -- QF vs. Buy-Back Contract in Buyer-Supplier Relationships -- Case …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013521303
Food safety concerns have boosted the Asian demand for quality food in general and products of geographical indications in particular. This book shows how Asian countries are empowering regions and enterprises involved in differentiation strategies, and the effects that this regulation can have.
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