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Vertrauen ist in Unternehmen unerlässlich und Familienunternehmen werden oft mit einem hohen Maß an Vertrauenswürdigkeit assoziiert. Timo Eßer untersucht, ob nicht-finanzielle Ziele die Vertrauenswürdigkeit von Familienunternehmen und Nicht-Familienunternehmen in den Augen ihrer Fach- und...
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Mitarbeiterführung ist nie problemfrei -- Über dieses Buch -- Problembewältigung als Führungsaufgabe -- Umgang mit „schwierigen“ Mitarbeitern -- Problematisches Leistungsverhalten -- Spezielle Problemfälle -- Konflikte und Konfliktmanagement -- Kommunikationstechniken der Führungskraft...
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Führung, Rollenverständnis und Legitimation -- Führung, Ethik und Werte -- Führung und Vertrauen -- Führung und Leistung -- Führung und Team.-Führung und Anerkennung -- Führung und Verantwortung. .
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Interpersonelles Vertrauen und Vertrauenstypen in Organisationen -- Initiale Vertrauensgenerierung: Komponenten und ihre Zusammenhänge -- Landeskultur und Führungsstil als Einflussgrößen -- Kulturelle Forschung zum Vertrauen in die Führungskraft.
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prefecture. On the basis of a survey conducted in 2014 among 8,000 consumers from all parts of Japan and focusing on ten food …
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In characterising the Japanese way of business, Professor Okumura has made one of the most significant contributions to the study of economics. Following his study of the conversion of prewar zaibatsu to postwar groups of enterprises, he worked on the roll of comprehensive trading companies in...
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managers dealing with change and transformation The Author Dr. Katharina de Biasi completed her doctoral study under the …
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‘This extremely timely publication addresses an important knowledge gap in this era of shifting economic power and global imbalances. Entrepreneurship is central to the growing success of the wider African economy and understanding the importance of trust within developing relationships can...
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-based privacy strategies that strongly position firms in today’s data-intensive landscape. The book also helps managers anticipate … Marketing This book will be useful to managers, students, or the casual reader who is interested in how and why big data and … strategy and this book will guide managers in this journey …
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Wolfgang Weitzl introduces a novel perspective for measuring consumer trust in eWOM by applying a rigid scale development process. In doing so, the research aims to set new methodical standards for developing reliable, valid and practicable research instruments. Most importantly, however, the...
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