Showing 1 - 10 of 459
Steigende Bedeutung des Influencer Marketing im Marketing-Mix von Unternehmen -- Entstehung und Abgrenzung des Influencer Marketing -- Grundlagen des Influencer Marketing -- Funktionsweise des Influencing -- Der Einfluss von Influencern auf das Konsumentenverhalten -- Strategien und...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014020012
Der Wettbewerb im deutschen Fernsehmarkt ist in den vergangenen Jahren stark angestiegen. Die Folge dieser Entwicklung ist eine schier unüberschaubare Vielfalt an TV-Angeboten, die vom Zuschauer zunehmend als austauschbar wahrgenommen werden. Um sich in diesem schwierigen marktlichen Umfeld...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013517395
Diese Arbeit beschäftigt sich mit der Bildung von Persönlichkeitseindrücken von unbekannten Gesichtern und dem Einfluss von variierenden, als Testimonials eingesetzten Werbegesichtern auf die Wahrnehmung der Markenpersönlichkeit. Es zeigte sich, dass sowohl die Persönlichkeiten von...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013455543
Zur Relevanz des Aufbaus einer Marke Fußballprofi -- Begriffsdefinitionen und theoretische Grundlagen zur Marke Fußballer -- Konzeptualisierung eines Untersuchungsmodells zur Erklärung der Einstellungsbildung zum Fußballspieler -- Empirische Studie zur Überprüfung des Modells zur...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014014564
Relevanz der Rezipientenforschung im Medien-Sportbereich -- Grundlagen des Medien-Sport-Komplexes -- Analyse der Literatur zum Medien-Sport-Komplex -- Modell zur Erkl#x00E4;rung der Wirkung von Einflussfaktoren auf Einstellung und Sehabsicht gegen#x00FC;ber unterschiedlichen Medien Sport-Formaten --...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014014566
This book is mainly about facilitating the dissemination of management control, a field now finding application at a growing number of organizations, among commercial practitioners. It provides essential insights on management control as applied to Chinese enterprises and cross-border...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012819107
This book is open access under a CC BY 4.0 license. This book examines how China can increase the share of natural gas … in its energy system. China’s energy strategy has global ramifications and impact, and central to this strategy is the … in the energy mix from 5.8% in 2014 to 10% and 15% in 2020 and 2030 respectively, the book outlines how China can achieve …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012692830
Ecological Crisis -- Chapter 4 Green Developments in China -- Chapter 5 Green Development Plan -- Chapter 6 Local Green Practice … -- Chapter 7 Green Enterprise Innovation -- Chapter 8 Summary: Green China, Green Earth …This book is particularly concerned with China’s path to green development and how it can be understood, exploring …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012627206
Managing Chinese Outward Foreign Direct Investment focuses on the management of Chinese outward foreign direct investment at the organisational level. Considering investment as a process, the book addresses managerial issues from strategic entry decisions to corporate sustainable development
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012615669
Chapter1 The Six Pillars -- Chapter2 The Generation, Distribution and Matching of Information -- Chapter3 Transaction Systems -- Chapter4 Liquidity Finance -- Chapter5 Mobile Internet -- Chapter6 Supervision System -- Chapter7 Professional Brokers -- Chapter8 Policy Checklist.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013256173