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This book constitutes the proceedings of the 7th Enterprise Engineering Working Conference, EEWC 2017, held in Antwerp, Belgium, in May 2017. EEWC aims at addressing the challenges that modern and complex enterprises are facing in a rapidly changing world. The participants of the working...
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Chapter 1 Introduction -- Chapter 2 Impact of 2008 Global Financial Crisis -- Chapter 3 National Intellectual Capital Development of the Four Small European Countries -- Chapter 4 The Aftermath of 2008 Global Financial Crisis -- Chapter 5 Future Perspective and Policy Implications.
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Preface -- Part I: Introduction -- 1 Context, Purpose and Structure of the Book.- 2 State Aid for Newspapers.- Part II: Theories -- 3 State Support for News -- 4 Industrial Subsidies -- 5 Newspaper Subsidies and Journalistic Quality -- 6 State Aid to the Press in the EU -- 7 Press Governance.-...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014017380
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013520818
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EU-Mitglieder -- 1 Polen -- 2 Slowakei -- 3 Tschechien -- 4 Ungarn -- Europa und USA -- 5 Belgien -- 6 Dänemark -- 7 …
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An investigation into the labor force in the Gulf Cooperation Council (GCC) countries primarily focusing on labor migration and remittances. The GCC countries have the highest share of foreign labor in the world. The authors examine the multidimensional aspects of such a large foreign population.
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Employer Branding im Spannungsfeld stakeholderspezifischer Ausrichtung und übergreifender Markenkonsistenz -- Konzeptionelle Grundlagen einer mitarbeiterorientierten Markenführung -- Gestaltung und Umsetzung einer Employer Branding-Strategie im Kontext einer ganzheitlichen Markenführung --...
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Marketing und Marketeers: Definitionen und Situationsbeschreibung -- Warum Marketeers auf dem Weg nach oben oft scheitern -- Die Karriere-Kompetenzen des Marketeers -- Zur richtigen Zeit die richtige Idee: Erfolgsgeschichten -- Die Zukunft der Marketeers zwischen Krise und Wachstum -- Zwölf...
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Nicht zuletzt die Finanzkrise hat die Diskussion um Aktienoptionspläne als anreizkompatible Vergütung für Führungskräfte börsennotierter Aktiengesellschaften angeheizt. Arne Schulz zeigt, dass sie bei richtiger Ausgestaltung geeignet sind, die Ziele von Anteilseignern und Management...
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