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The 2018 International Conference on National Brand & Private Label Marketing is a unique academic forum for presenting … retailers, store brand managers and national brand managers. The three-day event covered a wide range of topics from varied …, cultural dimensions, sales promotions, brand equity, private label pricing, and dual branding – using a wide variety of …
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assortment decisions, dual-brand manufacturers, positioning, branding, consumer preferences, online context, economic crisis …
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Markenbegriff -- Markenwert-Begriff -- Darstellung und Bewertung wichtiger Markenbewertungsmodelle -- Faktoren des Markenwertes zur Wertbestimmung -- Anwendung der Modelle in der Praxis im Spiegel empirischer Untersuchungen -- Kurze Zusammenfassung - Schlussfolgerungen -- Markenwertermittlung:...
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Bei M&A-Transaktionen spielt der Kaufpreis des zu erwerbenden Unternehmens eine wichtige Rolle. Weil Käufer und Verkäufer jedoch regelmäßig nicht über identische Informationen zum Wert des Unternehmens verfügen, werden die M&A-Verhandlungen oftmals aufgrund unterschiedlicher...
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between the two types of brands as they compete and co-exist with each other on supermarket shelves. Topics such as brand and … Brand Coexistence -- 5. Key Research Issues in the Marketing of Private Label and Manufacturer Brands -- 6. Research … Paradigm, Research Method and Research Design -- 7. Private Label and Manufacturer Brand Research Execution -- 8. Empirical …
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This volume presents the proceedings of the 2017 International Conference on National Brand & Private Label Marketing … that retailers, store brand managers and national brand managers are now facing. This year, the three-day event covered a …, brand equity and collaborative relationships. Lastly, a wide variety of theoretical and methodological approaches were also …
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Multi-Channel Retailing hat sich als Distributionsstrategie fest im Handel etabliert. Auf Grund der zunehmenden Verbreitung des Multi-Channel Retailing in der Handelspraxis ist eine Differenzierung allein auf Grundlage des Geschäftsmodells heute nicht mehr erfolgversprechend. Vielmehr muss das...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014016955
Diederich Bakker develops a comprehensive planning process that can guide brand manufacturers in assessing the internal … and external environment. The step-by-step planning process includes strategies to thoroughly audit brand portfolios and … to review an organisation’s brand management capabilities. The planning process aides brand manufacturers in assessing …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014018216
Dieses Buch liefert die Grundlagen für eine professionelle Führung von Handelsmarken und diskutiert strategische und operative Aspekte. Dabei zeigt es die Unterschiede zu Herstellermarken, verschiedene Erscheinungsformen von Handelsmarken sowie aktuelle Entwicklungen auf. Marko Schwertfeger...
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This book presents the latest research and recent studies in the field of national brand and private label marketing …. It addresses diverse areas of application, such as brand naming and packaging decisions, price elasticity, positioning …
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