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Alexander Sänn presents a functional method based on lead user method, preference measurement, and recommendations using collaborative filtering. The introduced method in this book stimulates input from internal and external sources, predicts basic customers’ acceptance, and evaluates this...
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Basierend auf einer Online-Befragung sowie einer Fallstudienanalyse untersucht Jens Lehnen die Zusammenarbeit von Unternehmen mit Lead Usern – fortschrittlichen Nutzern, die zukünftige Bedürfnisse früher als die Masse erfahren und oftmals selber innovieren. Er entwickelt die theoretische...
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Determinanten der Medical Homecare-Industrie in Deutschland -- Kontingenzfaktoren für Familien mit behinderten Kindern -- Nutzer-Hersteller-Interaktion -- Barrieren für Lead User Innovationen in der Medical Homecare-Industrie -- Handlungsempfehlungen als Implikationen für interessierte...
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The central phenomenon of this book are embedded lead users (ELUs): employees of firms who exhibit lead user characteristics in relation to their employing firm’s products or services. Examples for this phenomenon exist amongst others in the sporting industry in which users of sporting goods...
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psychology. The volume addresses such questions as: Why do some people start business and others do not? Is entrepreneurship a …, Revisiting the Entrepreneurial Mind continues to challenge conventional approaches to entrepreneurship and articulate an agenda … Entrepreneurship -- Chapter 10 Cognitive Maps in Entrepreneurship: Understanding Contexts. Chapter 11 Entrepreneurial Scripts in …
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Motivation, ihren Krisen und ihren Erfolgsgeheimnissen interviewt. Die mehrstündigen Gespräche wurden mit jedem Gründer auf der …
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Überblick über das Lead-Markt-Konzept -- Überblick über das Lead-Markt-Konzept -- Lead-Märkte erkennen -- Was sind Lead-Märkte? -- Lead-Märkte erklären -- Warum werden Länder zu Lead-Märkten? -- Lead-Märkte nutzen -- Die Lead-Markt-Strategie in der Produktentwicklung -- Die...
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Why does one country take the lead over others in the development and introduction of environmental innovations? This book analyzes lead markets for innovations such as fuel cells and photovoltaics, and offers insight into why this is. The authors use case studies to illustrate the policy...
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Holistic Leadersehip -- Ch 6 Prosocial Leadership, Religious Motivation and Global Stewardship -- Ch 7 Leading From the Heart … enhanced satisfaction and motivation among stakeholders (including employees, shareholders, investors, supporters, customers …
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