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Management -- Chapter 6: Digital Project Execution -- Chapter 7: Achieving Quality in Digital Projects -- Chapter 8: Core Digital … your use such as: Frameworks: governance, quality, knowledge transfer, root cause analysis, digital product evaluation …, quality What You’ll Learn: Study best practices and failure scenarios in digital projects, including common challenges …
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PartI: Innovative ICT Enablers in Use on Organisational Level -- Part II: Specific ICT Enablers in Use for Innovation -- Part III: Implementing Innovative ICT Enablers -- Part IV: Innovating Novel ICT Solutions. .
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Quality of Our Financial Markets -- High Frequency Trading: Friend or Foe? -- Mid-Day Address -- May 6: Lessons Learned … that mean that market quality has improved? That is the key question addressed in this book, titled after the Baruch … College Conference, The Quality of Our Financial Markets: Taking Stock of Where We Stand. Featuring contributions from a …
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Interaktive Medien versprechen einen neuen Zugang zum Markt und den Kunden vor dem Hintergrund einer nachlassenden Wirkung der traditionellen Medien. Doch wie können sie in die Marketingaktivitäten aufgenommen werden und welchen Mehrwert liefern sie für den Dialog mit dem Kunden tatsächlich?...
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Kundenorientierung ist eine der wichtigsten Strategien von Unternehmen. Mass Customization, Customer Relationship Management und Key Account Management zählen heute zu den Standard-Konzepten von Marketing- und Produktionsmanagern sowie Produktentwicklern. Doch welche dieser vielfältigen...
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Grundlagen und Konzepte der Interaktiven Wertschöpfung -- Management der Interaktiven Wertschöpfung -- Determinanten und Wirkungen der Interaktiven Wertschöpfung -- Interaktive Wertschöpfung und soziale Netzwerke -- Branchenspezifische Besonderheiten der Interaktiven Wertschöpfung --...
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Einleitung und Überblick: Die aktive Rolle von Kunden in der Wertschöpfung -- Organisation der arbeitsteiligen Wertschöpfung: Der Weg zur interaktiven Wertschöpfung -- Interaktive Wertschöpfung: neue Formen der Arbeitsteilung zwischen Anbietern, Kunden und externen Experten -- IWS in der...
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Stefan R. Thallmaier’s investigation enables mass customization businesses to better understand how co-design increases customers’ value perception. He focuses on the increasing proliferation of service channels (online, mobile and in-store) and digital media (toolkits, social media and live...
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This book provides a synthesis of research perspectives on customer engagement through a collection of chapters from thought leaders. It identifies cutting-edge metrics for capturing and measuring customer engagement and highlights best practices in implementing customer engagement marketing...
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This book introduces readers to co-creation --- a complex, value-based, context-driven and collaborative effort to develop new paradigms, products and services to satisfy human wants. Co-creation is built not only around the perceptions of challenges, cause-and-effect relationships and...
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