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fashion brands in the Chinese market -- Part 2: Consumers in the Chinese Fashion Market -- Part 2.1: The rising middle class … and luxury fashion consumption Part 2. 2: self-identity and aspirational consumption: a perspective of young consumers … -- Part 2.3: fashion consumption vs. sustainability -- Part 3: Modern Vs. Traditional Chinese Consumers -- Part 3. 1: Brand …
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“China is blazing the trail in technology, and this is transforming consumers and their lives profoundly at a pace that … no other world region is experiencing. Deep understanding of Chinese consumers is therefore mission critical. Sethi … every marketer needs to know about Chinese consumers.” -Paul Zhou, Head, Illuminera Group This book offers a comprehensive …
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Wolfgang Weitzl introduces a novel perspective for measuring consumer trust in eWOM by applying a rigid scale development process. In doing so, the research aims to set new methodical standards for developing reliable, valid and practicable research instruments. Most importantly, however, the...
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emotional detachment consumers generate against valued brands and how negative experiences affect their and other consumers … which lead to anti-branding and how consumers choose to express their dissatisfaction with a company on individual and … Marketing, Journal of Retailing and Consumer Services, Journal of Research for Consumers, Marketing Theory, and Technovation …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012398189
risk of radiation contamination shaped consumer perceptions of and subsequent behavior toward products from the Fukushima … prefecture. On the basis of a survey conducted in 2014 among 8,000 consumers from all parts of Japan and focusing on ten food … products (rice, cucumbers, apples, shiitake mushrooms, beef, pork, eggs, tuna fish, wakame seaweed, and mineral water) it …
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-- Konsumentenverhalten -- Neue Institutionenökonomik -- PLS-Pfadmodellierung. … Management · Neue Institutionenökonomik und Konsumentenverhalten · PLS-Pfadmodellierung Die Zielgruppen · Lehrende und …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014016744
Grundlegendes Verständnis von Permission Marketing.- Identifizierung von Determinanten einer Einwilligung in Direktmarketingmaßnahmen -- Verhaltenswissenschaftlich fundierte Untersuchung zentraler Determinanten einer Einwilligung in Direktmarketingmaßnahmen aus Konsumentenperspektive --...
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I: Gestaltung eines Erwartungsmanagements als Herausforderung für das Dienstleistungsmarketing -- 1. Bedeutung eines Erwartungsmanagements im Dienstleistungsbereich -- 2. Forschungsziele und Forschungsfragen -- 3. Gang der Untersuchung -- II: Schaffung einer theoretischen Basis für die...
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Katrin Plein untersucht, welche Verhaltensweisen von Kunden die betroffenen Mitarbeiter im Beschwerdemanagement als problematisch erleben. Für die Ableitung verschiedener Ausprägungen dysfunktionalen Beschwerdeverhaltens zieht sie insbesondere Schilderungen von Beschwerdebearbeitern in...
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Dirk Fischer entwickelt auf Basis von emotions- und gedächtnispsychologischen Theorien das Konstrukt des „Emotionalen Markenerlebnisses“ (EME) als Darstellung eines bindungsrelevanten Markenerlebnisses sowie eine Skala zur Messung des Konstrukts. Das EME wird konzeptualisiert als das...
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