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. Contents • Introduction and strategic motivation to data augmentation in database marketing • Literature review on data … Target Groups • Researchers and students in the area of CRM, data science, database marketing, and direct marketing … • Practicioners in the area of CRM, data science, database marketing, and direct marketing The Author Dr. Bettina Hüttenrauch obtained …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012397867
Introduction -- What the business means -- "Design Thinking" for business information analysis -- Business concept management: business analysis redefined -- Where to find meaningful business information -- Describing business meaning -- Concept harvesting -- Surprising support from next...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014016100
Part I: A Database System Architecture for a Shared Main Memory-Based Storage -- Part II: Database Operator Execution …This book examines the field of parallel database management systems and illustrates the great variety of solutions … low-latency responses on large sets of data paved the way for main memory-based parallel database management systems …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014020236
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013521069
Database marketing is at the crossroads of technology, business strategy, and customer relationship management. Enabled …, the authors present the most comprehensive treatment to date of database marketing, integrating theory and practice … database marketing."This is an excellent in-depth overview of both well-known and very recent topics in customer management …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013522720
The MAXDATA handbook gives a detailed introduction to the time series database system MAXDATA. This software product … with respect to a modern database management and analysis system: database creation, research, management, documentation …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013523095
This book presents strategies and practices to allow everyday companies to cope with the fundamentally changing landscape of business models and to take advantage of the huge business opportunities arising from the advent of big data. It develops several case studies from companies in...
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In diesem Buch befasst sich Laura Dorfer mit dem strategischen Management von datenzentrischen Geschäftsmodellen. Hierfür erschließt sie zunächst die Geschäftsmodellarchitektur des neuen Internetgeschäftsmodelltypus und nimmt eine empirisch gestützte Klassifikation seiner Ausprägungen...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012401611
Nicole Eling untersucht die Vorteile und Nachteile bei der Verwendung von Nutzerinformationen aus der Anbieter- und Nutzerperspektive. Die Autorin beschreibt, wie die verschiedenen involvierten Parteien den Wert von Nutzerinformationen bestimmen und welche Faktoren diesen beeinflussen. Damit...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014019334
Bei der digitalen Betriebsprügung erhält der Betriebsprüfer vom Unternehmen oder dessen Steuerberater lediglich einen Datenträger, welcher die steuerrelevanten Daten beinhaltet. Das Werk- erläutert die rechtlichen Grundlagen der digitalen Betriebsprüfung,- unterstützt bei der Vorbereitung...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013517052