Showing 1 - 10 of 606
The Role of the Internet and e-Commerce in the Supply Chain -- Supply Chain Integration Over the Internet -- Customer Service Models for Bricks, Clicks and in Between -- B2B Markets: Procuremen and Supplier Risk Management in E-Business -- Supply Chain Coordination Models and Applications --...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013520380
automation in business means human labor will no longer be needed, the author argues that organizations will re-purpose humans … into different roles under the banner of automation, not simply get rid of them. He also identifies parts of business that … are best targeted for automation. This book will arm business people with the tools needed to automate companies, making …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396094
Die automatische Anbahnung und Vereinbarung von Verträgen ermöglicht es der vernetzten Organisation, zeitnah und präzise auf veränderte Anforderungen zu reagieren. Neben einer flexiblen Mengenanpassung sind durch die Verhandlungsautomatisierung auch Qualitäts- und Preisanpassungen bis hin...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013516984
Die neuen Informationstechnologien ermöglichen Geschäftslösungen, die die Prozesse fundamental verändern: Unternehmen werden innerhalb des Verbundes Lieferant-Hersteller-Abnehmer in ihre wertschöpfenden Bestandteile zerlegt und in virtuellen Geschäftsgemeinschaften neu zusammengefügt....
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013517363
New Products and Existing Product Portfolio Management -- Investment in Facility Flexibility for Early Market Entry Under Competitive Uncertainty -- Demand Modeling in Product Line Trimming: Substitutability and Variability -- Supply Chain Coordination -- Coordinated Pricing and...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014013955
This edited volume contains the selected papers presented at the scientific board meeting of the German Cluster of Excellence on "Integrative Production Technology for High-Wage Countries", held in November 2014. The topical structure of the book is clustered in six sessions: Integrative...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014275639
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013516919
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013520476
Das Fachbuch stellt die Glieder der digitalen Wertschöpfungskette des eBusiness resp. eCommerce in den Mittelpunkt und widmet jedem Teilglied ein eigenes Kapitel: eProducts & eServices, eProcurement, eMarketing, eContracting, eDistribution, ePayment sowie eCustomer Relationship Management....
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014014548
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013521135