//--> //--> //-->
Toggle navigation
Logout
Change account settings
EN
DE
ES
FR
A-Z
Beta
About EconBiz
News
Thesaurus (STW)
Research Skills
Help
EN
DE
ES
FR
My account
Logout
Change account settings
Login
Publications
Events
Your search terms
Search
Retain my current filters
~isPartOf:"Strategisch kommunizieren und führen : Profil und Qualifizierung für eine transparente Unternehmenskommunikation"
Search options
All Fields
Title
Exact title
Subject
Author
Institution
ISBN/ISSN
Published in...
Publisher
Open Access only
Advanced
Search history
My EconBiz
Favorites
Loans
Reservations
Fines
You are here:
Home
The View Beyond the Corner Off...
Similar by person
Narrow search
Delete all filters
| 1 applied filter
Year of publication
From:
To:
Subject
All
Public relations
4
Öffentlichkeitsarbeit
4
Deutschland
3
Germany
3
Globalisierung
2
Globalization
2
Occupational qualification
2
Qualifikation
2
Anforderungsprofil
1
KMU
1
Occupational profile
1
Organisatorischer Wandel
1
Organizational change
1
SME
1
Theorie
1
Theory
1
more ...
less ...
Type of publication
All
Article
4
Type of publication (narrower categories)
All
Aufsatz im Buch
4
Book section
4
Language
All
German
4
Author
All
Sievert, Holger
4
Westermann, Arne
2
Lüdeke, Thomas
1
Thomann, Michael
1
Published in...
All
Strategisch kommunizieren und führen : Profil und Qualifizierung für eine transparente Unternehmenskommunikation
Communication and leadership in the 21st century : the difficult path from classical public relations to genuine modern communication management
4
EUPRERA Annual Congress
3
Research
2
Annual Meeting of the Commission on Global PR Research, Miami FL, March
1
Handbook of social media management : value chain and business models in changing media markets
1
How strategic communication shapes value and innovation in society
1
Medienwirtschaft : MW ; Zeitschrift für Medienmanagement und Medienökonomie ; Buch, Zeitung, Zeitschrift, Radio, Fernsehen, Online
1
Online Publication of Verlag Rommerskirchen in cooperation with Hochschule Macromedia (2016)
1
PR-Magazin : Informationen für Führungskräfte in der Kommunikationsbranche
1
Social Entrepreneurship - Social Business : für die Gesellschaft unternehmen
1
Strategische Kommunikation im Spannungsfeld zwischen Intention und Emergenz
1
Sustainable Management, Wertschöpfung und Effizienz
1
The management game of communication
1
Wertschöpfung durch Kommunikation : wie Unternehmen den Erfolg ihrer Kommunikation steuern und bilanzieren
1
Working Paper for the Annual Meeting of the Commission on Global PR Research, Miami FL, March
1
Zeitschrift Führung + Organisation : ZfO
1
more ...
less ...
Source
All
ECONIS (ZBW)
4
Showing
1
-
4
of
4
Sort
relevance
articles prioritized
date (newest first)
date (oldest first)
1
Zwischen Mao und Milano : erweiterte Überlegungen zu einer interdisziplinären Theorie internationaler Corporate Communication
Sievert, Holger
- In:
Strategisch kommunizieren und führen : Profil und …
,
(pp. 145-174)
.
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003574373
Saved in:
2
Vom klassischen PR-Profi zum managementorientierten Kommunikator
Sievert, Holger
;
Thomann, Michael
;
Westermann, Arne
- In:
Strategisch kommunizieren und führen : Profil und …
,
(pp. 43-63)
.
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003574175
Saved in:
3
Die zwei Seiten des Change : wie General Manager und PR-Verantwortliche gemeinsam Unternehmen durch Kommunikation führen können
Sievert, Holger
;
Westermann, Arne
- In:
Strategisch kommunizieren und führen : Profil und …
,
(pp. 102-110)
.
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003574325
Saved in:
4
Flexibilität und Nachholbedarf : länderübergreifende Kommunikation im Mittelstand
Lüdeke, Thomas
;
Sievert, Holger
- In:
Strategisch kommunizieren und führen : Profil und …
,
(pp. 137-144)
.
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003574358
Saved in:
Results per page
10
25
50
100
250
A service of the
zbw
×
Loading...
//-->