Showing 1 - 10 of 14
Lebensmittel als Fast Moving Consumer Goods (FMCGs) eignet sich eine auf den beobachtbaren Kaufakt beschränkte Defnition …Retail brands are one of food retailing companies most important marketing strategies in order to create an … contributes to close this gap. Frozen pizza is still a leading product of food retailing, which was offered early as a private …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012698637
empirical results indicate that participation in migration reduces households' budget share for household food consumption with … die Verwendung des Haushaltsbudgets betrachtet. Der Anteil der Ausgaben für Lebensmittel reduziert sich zwar leicht …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013535619
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012120968
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011788852
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003829920
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011556372
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011858862
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003973889
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003467826