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~isPartOf:"Thexis / Fachbericht für Marketing"
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Graue Literatur
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Aufsatzsammlung
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Datensammlung
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Verzeichnis
1
Language
All
German
18
Undetermined
2
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Author
All
Belz, Christian
11
Tomczak, Torsten
7
Rudolph, Thomas
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Reinhold, Michael
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Müller, Roland
2
Reinecke, Sven
2
Schögel, Marcus
2
Walti, Christian
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Biermann, Philipp
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Birkhofer, Ben
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Klumpp, Thomas
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Zupancic, Dirk
1
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Institution
All
Universität St. Gallen / Institut für Marketing und Handel
1
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SpringerLink / Bücher
507
European Journal of Marketing
465
Journal of Food Distribution Research
208
Marketing Intelligence & Planning
201
Lehrbuch
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Working Papers / eSocialSciences
189
Journal of business research : JBR
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Europäische Hochschulschriften / 5
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Management Science
132
Journal of Agricultural and Applied Economics
130
Springer eBook Collection / Business and Economics
120
Industrial marketing management : the international journal for industrial and high-tech firms
111
Journal of Consumer Marketing
111
UTB
108
International Food and Agribusiness Management Review
94
European journal of marketing : EJM
83
Gabler Edition Wissenschaft
83
Agricultural Economics Reports
80
Amber Waves
80
Springer-Lehrbuch
80
2007 Second International Conference, August 20-22, 2007, Accra, Ghana
79
International Journal of Bank Marketing
79
Journal of marketing education : JME
78
Vahlens Handbücher der Wirtschafts- und Sozialwissenschaften
75
Journal of marketing management : MM
74
farmdoc daily
74
Economics Papers from University Paris Dauphine
72
Review of Marketing and Agricultural Economics
72
International Marketing Review
71
Journal of Business & Industrial Marketing
71
Management science : journal of the Institute for Operations Research and the Management Sciences
71
Agricultural and Resource Economics Review
70
Journal of Product & Brand Management
70
Journal of Agribusiness
65
MPRA Paper
65
Marketing theory
65
Young Consumers
65
EB Series
64
Journal of marketing
63
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1
Ergebnisse und Projekte der Marketingforschung am Institut für
Marketing
und Handel
Belz, Christian
;
Rudolph, Thomas
;
Tomczak, Torsten
-
2005
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002841773
Saved in:
2
Ergebnisse und Projekte der Marketingforschung am Institut für
Marketing
und Handel
Belz, Christian
;
Rudolph, Thomas
;
Tomczak, Torsten
-
2003
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001765542
Saved in:
3
Ergebnisse und Projekte der Marketingforschung am Forschungsinstitut für Absatz und Handel
Belz, Christian
;
Tomczak, Torsten
;
Rudolph, Thomas
-
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000619773
Saved in:
4
Marketing
in der Informationstechnologie-Branche : Probleme, Lösungen, Erfolge
Reinecke, Sven
;
Belz, Christian
-
1994
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000417780
Saved in:
5
Marketing
für Werkzeugmaschinen : Ergebnisse einer empirischen Untersuchung
Belz, Christian
;
Müller, Roland
;
Walti, Christian
-
1996
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000603587
Saved in:
6
Alternative Formen der Distribution - electronic commerce, online distribution und direct distribution
Schögel, Marcus
(
ed.
)
-
1998
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000661955
Saved in:
7
Ergebnisse und Projekte der Marketingforschung am Forschungsinstitut für Absatz und Handel
Belz, Christian
;
Tomczak, Torsten
-
1998
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000677047
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8
Trends im Kaufverhalten : Ansatzpunkte für ein erfolgreiches Handelsmanagement
Rudolph, Thomas
-
1996
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000562139
Saved in:
9
Trends und Moden in Management und
Marketing
Zupancic, Dirk
;
Belz, Christian
;
Biermann, Philipp
-
2004
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002153240
Saved in:
10
Nanomarketing -
Marketing
für Nanotechnologien
Reinhold, Michael
;
Belz, Christian
;
Klumpp, Thomas
-
2001
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001595088
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