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. Bisherige Erkenntnisse für Deutschland deuten darauf hin, dass Arbeitsmarkterfahrung bei Ausländern im Vergleich zu deutschen … vocational training in Germany, German citizenship by naturalisation, and the labour market experience. After ten to 15 years in …
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The obligation to obtain a master craftsman's certificate in order to set up a new business was suspended in 2004 for some trades in the German skilled crafts sector, but was reintroduced for some of them in 2020. This paper presents the first empirical results of this re-regulation and places...
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Die deutsche Handwerksordnung regelt die Unternehmensgründung in handwerklichen Berufen durch die Vorgabe verpfl ichtender Qualifi kationsstandards. Im Jahr 2004 wurde der Marktzugang im Handwerk durch eine Novellierung der Handwerksordnung dereguliert, sodass für mehr als die Hälfte aller...
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Niederlande 20 Jahre zuvor: Die Gewerkschaften stellen bescheidene Lohnforderungen, und die Zahl der atypischen Stellen wächst … Arbeitsproduktivität in Deutschland kein Zufall sind. … Netherlands: Trade unions have made modest wage claims and the number of "atypical" (and often poorly paid) jobs has steadily …
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, mit welcher Stadt Deutschland die größeren Erfolgsaussichten hat. Welche Faktoren bestimmen die Chancen, bei der Wahl des …A German bid from Berlin or Hamburg for hosting the Olympic Summer Games 2024 offers good prospects of success. Germany …
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kinds of distribution mechanisms. For example, in Germany one of these is the collective selling of television rights for … football matches by the league organisation, which enables the league to share television revenues. In this article it is … argued that central marketing and sharing of television revenues in German football does not enhance competitive balance …
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