//--> //--> //-->
Toggle navigation
Logout
Change account settings
EN
DE
ES
FR
A-Z
Beta
About EconBiz
News
Thesaurus (STW)
Research Skills
Help
EN
DE
ES
FR
My account
Logout
Change account settings
Login
Publications
Events
Your search terms
Search
Retain my current filters
~isPartOf:"Wissen schaf(f)t Werbung : [in Gedenken an Marianne Hammerl]"
Search options
All Fields
Title
Exact title
Subject
Author
Institution
ISBN/ISSN
Published in...
Publisher
Open Access only
Advanced
Search history
My EconBiz
Favorites
Loans
Reservations
Fines
You are here:
Home
Zündstoff Motivation : Motivie...
Similar by person
Narrow search
Delete all filters
| 1 applied filter
Year of publication
From:
To:
Subject
All
Advertising
1
Psychology of advertising
1
Werbepsychologie
1
Werbung
1
Type of publication
All
Article
1
Type of publication (narrower categories)
All
Aufsatz im Buch
1
Book section
1
Language
All
German
1
Author
All
Hammerl, Marianne
1
Sauerland, Martin
1
Published in...
All
Wissen schaf(f)t Werbung : [in Gedenken an Marianne Hammerl]
Arbeitshefte Führungspsychologie
4
Transfer, Werbeforschung & Praxis : Zeitschrift für Werbung, Kommunikation und Markenführung
4
SpringerLink / Bücher
3
Psychology & marketing
2
Stahl und Eisen : Zeitschrift für die Herstellung und Verarbeitung von Eisen und Stahl
2
Zündstoff Motivation : Motivierungsmethoden für Mitarbeiter, Führungskräfte und Organisationen
2
International journal of human resources development and management : IJHRDM
1
Lehrstuhl für Fördertechnik Materialfluß Logistik - Publikationen
1
Springer eBooks / Business and Economics
1
Wirtschaftspsychologie und Organisationserfolg : Tagungsband zur 16. Fachtagung der "Gesellschaft für Angewandte Wirtschaftspsychologie", Stuttgart, 11. bis 12. Februar 2011 ; ["Wirtschaftspsychologie und Organisationserfolg" - so lautete das Motto der 16. Fachtagung der Gesellschaft für Angewandte Wirtschaftspsychologie (GWPs), die am 11. und 12. Februar 2011 durch die FernHochschule Riedlingen ausgerichtet wurde]
1
more ...
less ...
Source
All
ECONIS (ZBW)
1
Showing
1
-
1
of
1
Sort
relevance
articles prioritized
date (newest first)
date (oldest first)
1
Wirkt Saptil subtil? : über die Effekte unterschwellig rezipierter Werbeinformation
Sauerland, Martin
;
Hammerl, Marianne
- In:
Wissen schaf(f)t Werbung : [in Gedenken an Marianne Hammerl]
,
(pp. 216-247)
.
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003967678
Saved in:
Results per page
10
25
50
100
250
A service of the
zbw
×
Loading...
//-->