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1
Australien
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1
Pharmaindustrie
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Prognose
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Graue Literatur
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Working Paper
8
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English
8
Author
All
Curry, David J.
2
Devinney, Timothy Michael
2
Bell, Simon
1
Brazell, Jeff D.
1
Carson, Stephen
1
Dowling, Grahame R.
1
Ghosh, B. C.
1
John, George
1
Lakdawalla, Darius
1
Merlo, Omar
1
Midgley, David F.
1
Philipson, Tomas J.
1
Rebane, Tanel
1
Schoch, Herbert Paul
1
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Working paper series
Manuskripte aus den Instituten für Betriebswirtschaftslehre der Universität Kiel
31
Arbeitspapier / Institut für Marketing, Universität Mannheim
19
Rotterdams Instituut voor Bedrijfseconomische Studies : RIBES
17
Working paper / National Bureau of Economic Research, Inc.
16
Jahresbericht / Christian-Albrechts-Universität zu Kiel, Institut für Betriebswirtschaftslehre
15
Working paper / Department of Commerce, College of Business, Massey University
12
ERIM report series research in management
11
Working papers / Harvard Business School, Division of Research
11
Diskussionsbeiträge des Fachbereichs Wirtschaftswissenschaft der Universität Duisburg - Gesamthochschule
10
Diskussionspapier des Instituts für Organisationsökonomik : [DP-IO]
10
Faculty & research / Insead : working paper series
10
Working papers / W / Helsinki School of Economics and Business Administration
9
Discussion paper / Centre for Economic Policy Research
8
Institut für Wirtschaftswissenschaften der Technischen Universität Braunschweig
8
Arbeitspapier / HHL, Leipzig Graduate School of Management
7
Discussion paper / Center for Economic Research, Tilburg University
7
Freiburger betriebswirtschaftliche Diskussionsbeiträge
7
Reihe: Wissenschaftliche Arbeitspapiere / W / Institut für Marktorientierte Unternehmensführung, Universität Mannheim
7
Research report / Graduate School Research Institute Systems, Organisations and Management
7
Rotterdam Institute for Business Economic Studies
7
Arbeitspapier / Universität Erlangen-Nürnberg, Betriebswirtschaftliches Institut, Lehrstuhl für Marketing
6
Meddelanden från Svenska Handelshögskolan
5
Arbeitspapier / Institut für Marketing und Unternehmungsführung, Universität Bern
4
Bamberger betriebswirtschaftliche Beiträge
4
Diskussionsbeiträge / Fachbereich Wirtschaftswissenschaft, FernUniversität in Hagen : Diskussionspapier
4
Diskussionsbeiträge der Wirtschaftswissenschaftlichen Fakultät Ingolstadt / Katholische Universität Eichstätt
4
Diskussionspapier / Wirtschaftswissenschaftliche Dokumentation, Technische Universität Berlin
4
Econometric Institute research papers
4
Freiberger Arbeitspapiere
4
Hohenheimer agrarökonomische Arbeitsberichte
4
Policy research working paper : WPS
4
Report / Marketing Science Institute
4
Rotterdams Instituut voor Bedrijfseconomische Studies
4
Simon Business School working paper
4
Wismarer Diskussionspapiere
4
Wittener Diskussionspapiere
4
Working papers / Centre for Market driven Innovations : WP
4
Agrarökonomische Diskussionsbeiträge
3
Arbeitsberichte / Lehrstuhl für Agrarmarketing, Institut für Agrarökonomie, Christian-Albrechts-Universität Kiel
3
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ECONIS (ZBW)
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1
BVAR as a category management tool : an illustration and comparison with alternative techniques
Curry, David J.
(
contributor
)
-
1994
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000885243
Saved in:
2
An empirical study on
marketing
effectiveness : comparing Singapore, Australia and New Zealand
Schoch, Herbert Paul
;
Ghosh, B. C.
-
1996
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000934211
Saved in:
3
Bayesian vector autoregression : a new approach for modeling competitive dynamics in category management
Curry, David J.
(
contributor
)
-
1992
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000848318
Saved in:
4
Modeling the "Three C's" : a multiple choice experiment approach
Brazell, Jeff D.
;
Devinney, Timothy Michael
;
Midgley, …
-
1998
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000983092
Saved in:
5
Understanding institutional designs within
marketing
value chains
Carson, Stephen
;
Devinney, Timothy Michael
;
Dowling, …
-
1998
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000983094
Saved in:
6
Complementarities in performance between product innovation,
marketing
innovation and cooperation with clients
Rebane, Tanel
-
2018
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011924881
Saved in:
7
Intellectual property and
marketing
Philipson, Tomas J.
;
Lakdawalla, Darius
-
2006
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010434771
Saved in:
8
The role of
marketing
departments in entrepreneurial firms and its impact on the market orientation-performance relationship
Merlo, Omar
(
contributor
);
Bell, Simon
(
contributor
)
-
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003491100
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