Showing 1 - 10 of 645
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008773219
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001423824
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001458970
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000976580
Die Entscheidung eines Haushaltes eine Wohnimmobilie zu kaufen oder zu mieten ist seit über 30 Jahren Gegenstand immobilienwirtschaftlicher Forschung. Diese Entscheidung wird von vielen Faktoren beeinflusst, wie z.B. Portfolioentscheidungen, Zugang zu Hypothekenmärkten, persönlichen...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010221428
With credence goods consumers cannot judge actual quality neither before purchase - ex ante - nor after purchase - ex post -. Trust has to replace own examination and verification. Applying Choquet-Expected Utility theory, a general model of credence goods is developed which takes the problem of...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011342061
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000891447
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000894747