Showing 1 - 10 of 911
Traditional approaches to consumer demand modelling ignores the problem associated with product heterogeneity where important product characteristics are latent. The point of departure in the present study is a particular framework developed in Dagsvik (1996a,b) and Dagsvik et al. (1998). In...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004980876
Gesundheits-Apps werden mittlerweile von vielen Menschen alltäglich genutzt. Diese Apps zielen auf die Förderung einer gesunden Lebensweise. Ausgehend von einem weiten Verständnis von Nudging als Methode, um Menschen in erwünschte Richtungen zu lenken, ohne ihnen die...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012144660
Gesundheits-Apps werden mittlerweile von vielen Menschen alltäglich genutzt. Diese Apps zielen auf die Förderung einer gesunden Lebensweise. Ausgehend von einem weiten Verständnis von Nudging als Methode, um Menschen in erwünschte Richtungen zu lenken, ohne ihnen die...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012053393
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000486062
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000364028
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004075160
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004245033
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004580951
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012237031
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014272617