Showing 1 - 10 of 1,710
Over more than a decade, advertising rates per 1000 viewers, television consumption as well as the number of … advertising spots have been steadily increasing. As a consequence, television has developed to the most important medium for the … advertising industry and attracts a 40% share of German gross advertising spending. Motivated by the recent slump of advertising …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010263030
The historical development of the system is shown from the beginning unto 2001. Several picked important problems are discussed ( i.e. small stages - character and importance of the directors and their influence on the demand ) and tested ba statistical methods. The development of the subsidies...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009468275
Online-Medien im Marketing eignen sich aufgrund ihrer Interaktivität und Simultaneität für die Initiierung, Durchführung und Steuerung von Kundendialogen und somit für das Beziehungsmanagement. Sowohl in der Werbung als auch im Rahmen der Distribution und des Service ergeben sich...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005840984
Das Internet kann in allen Phasen des Kaufprozesses in mehr oder minder starkem Grade eingesetzt werden. Hauptanwendungsgebiete sind Werbung, Verkauf und Service. Die Charakteristika des Internet wie Aktualität, Globalität, Multimedialität bringen unter Umständen entscheidende...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005840986
In jüngster Zeit hat die EU mit Argumenten des Verbraucherschutzes direkte Preisregulierungen im Mobilfunkbereich durchgesetzt und wird diese in Zukunft noch verschärfen. Unter Zuhilfenahme eines einfachen Modells wird im vorliegenden Beitrag gezeigt, welchen Einfluss derartige...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010377895
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000882951
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000895302
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000896877
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000863839