Showing 1 - 10 of 12
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010469252
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013190071
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013191450
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011888030
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011758881
Die Situation von Kleinanlegern* auf dem Finanzmarkt ist in Deutschland weitgehend unerforscht. Mit Blick darauf beleuchtet der folgende Beitrag auf Grundlage der Ergebnisse eines qualitativen soziologischen Forschungsprojekts drei wesentliche Dimensionen ihrer Anlagepraxis. Es geht erstens um...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012112440
Summary “Never change a winning team” is a well-known heuristic that recommends not altering the composition of successful teams. Using game-level observations of the highest German soccer league over a period of seven seasons, we find that the number of changes in the starting line-up is...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014609395
Die Situation von Kleinanlegern* auf dem Finanzmarkt ist in Deutschland weitgehend unerforscht. Mit Blick darauf beleuchtet der folgende Beitrag auf Grundlage der Ergebnisse eines qualitativen soziologischen Forschungsprojekts drei wesentliche Dimensionen ihrer Anlagepraxis. Es geht erstens um...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012051431
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012201609
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011708346