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Der Einzelhandel in der Bandbreite seiner heutigen Erscheinungsformen hat auf der Angebotsseite sowie auf der Nachfrageseite in den zurückliegenden Jahrzehnten einen gravierenden Wandel vollzogen. Dabei ist eine generalisierende Beurteilung sehr schwierig, liegen doch zwischen SB-Warenhäusern,...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011266726
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We study a two-stage duopoly game, where, at the first stage, firms choose if adopting or not a social responsibility … standard at the first stage of the game. In our model (a duopoly where marginal cost of the ethical firm is higher than …
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The purpose of this paper is to investigate how socially concerned consumers' preferences affects firms' decisions to commit to social responsibility. In a market in which firms face the same demand function and products are homogeneous, we find that a large group of socially concerned consumers...
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В статье исследуются возможности формирования оптимальных конкурентных стратегий производителей на рынке ракетно-космической техники. Использование средств...
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We revisit the study of the dynamics of a duopoly game à la Bertrand with horizontal product differentiation and …
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