Showing 1 - 10 of 30
" consists of unverifiable information and the quality of communication depends on the conflict of interests between the …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010126407
This paper characterizes geometrically the set of all Nash equilibrium payoffs achievable with unmediated communication …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010273734
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001379708
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011521909
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010422480
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012228058
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011822759
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009614061
Vertrauen, Glaubwürdigkeit und Überzeugungskraft im Wettbewerb der Unternehmen um die Aufmerksamkeit der Stakeholder entscheiden in erster Linie die Inhalte, also was gesagt wird, und die Wahl der Kommunikationswege. Mit welchen Themen und Storys sprechen die Firmen ihre internen und externen...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011919897
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001760412