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Corporate Social Responsibility
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Undetermined
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Type of publication (narrower categories)
All
Collection of articles of several authors
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Sammelwerk
3
Hochschulschrift
2
Thesis
2
Aufsatzsammlung
1
Case study
1
Conference proceedings
1
Fallstudie
1
Konferenzschrift
1
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Language
All
German
5
English
4
Author
All
Arnold, Brit
Colander, David C.
Halter, Frank
Steger, Ulrich
Bleicher, Knut
6
Grünig, Rudolf
4
Kühn, Richard
4
Schröder, Ralf
3
Antonelli, Cristiano
2
Blockus, Marc-Oliver
2
Helbig, Robert
2
Hengartner, Lukas
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Kupers, Roland
2
Offermanns, Guido
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Paetzmann, Karsten
2
Abegglen, Christian
1
Adam, Dietrich
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Amann, Wolfgang
1
Arthur, W. Brian
1
Ballwieser, Wolfgang
1
Barry, Chris
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Belz, Christian
1
Beritelli, Pietro
1
Bliss, Christoph
1
Brexendorf, Julia
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Clark, Anthony
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Colander, David
1
Cook, Malcolm James
1
DeTombe, Dorien
1
Dehnen, Karsten
1
Fahrni, Fritz
1
Fisch, Rudolf
1
Fischer, Manfred M.
1
Fonseca, José
1
Fontin, Mathias
1
Fortis, Marco
1
Fröhlich, Josef
1
Geiser, Hans
1
Gomez, Peter
1
Grand, Simon
1
Held, Susanne
1
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Institution
All
Haupt Verlag
2
History of Economics Society
1
Published in...
All
Gabler Edition Wissenschaft / Integratives Marketing
1
Gabler Edition Wissenschaft / Integratives Marketing - Wissenstransfer zwischen Theorie und Praxis
1
Selected papers from the History of Economics Society conference
1
Source
All
ECONIS (ZBW)
9
Showing
1
-
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1
Unternehmensnachfolge in der Theorie und Praxis : das St. Galler Nachfolge Modell
Halter, Frank
;
Schröder, Ralf
-
2011
-
2. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009008797
Saved in:
2
Das St. Galler Nachfolge-Modell : ein Rahmenkonzept zum Planen, Gestalten und Umsetzen einer ganzheitlichen Unternehmensnachfolge
Halter, Frank
;
Schröder, Ralf
-
2017
-
4., vollständig überarbeitete und ergänzte Auflage
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011750604
Saved in:
3
Das St. Galler Nachfolge-Modell : ein Rahmenkonzept zum Planen, Gestalten und Umsetzen einer ganzheitlichen Unternehmensnachfolge
Halter, Frank
;
Schröder, Ralf
-
2022
-
5., überarbeitete Auflage
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013490629
Saved in:
4
Markenwert und Markenidentität komplexer Handelsleistungen : Konzeption und Analyse am Beispiel der Betriebsformenmarke Warenhaus
Arnold, Brit
-
2006
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003297769
Saved in:
5
Complexity and the history of economic thought : perspectives on the history of economic thought : selected papers from the History of Economics Society Conference, 1998
Colander, David C.
(
contributor
)
-
2000
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001423005
Saved in:
6
Managing complexity in global organizations
Steger, Ulrich
(
ed.
);
Amann, Wolfgang
(
contributor
); …
-
2007
-
Reprint
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003401784
Saved in:
7
The complexity vision and the teaching of economics
Colander, David C.
(
ed.
)
-
2000
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001422033
Saved in:
8
Markenwert und Markenidentität komplexer Handelsleistungen : Konzeption und Analyse am Beispiel der Betriebsformenmarke Warenhaus
Arnold, Brit
-
2006
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013515293
Saved in:
9
Complexity and the art of public policy : solving society's problems from the bottom up
Colander, David C.
;
Kupers, Roland
-
2014
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011445641
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