Showing 1 - 10 of 91
Kunst und Wirtschaft sind scheinbar gegensätzliche Welten. Dennoch oder gerade deshalb versuchen immer mehr Unternehmen, betrieblichen und marktlichen Herausforderungen mit Hilfe von Kunst zu begegnen. Dieses Handbuch zeigt, wie Künstler_innen Marken, Produkte und unternehmerische...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011432833
This work develops an evaluation framework to Arts-Based Brand Research (ABBR) to make methods comparable. Further the evaluation framework is used to compare four arts-based methods. It turned out that previous studies try to capture the brand image on a verbal cognitive level, but this...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011539234
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011548775
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012151730
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011740033
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011884942
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010431485
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010431511
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001749709
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001653315