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~person:"Bechmann, Klaus"
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Type of publication
All
Book / Working Paper
2
Type of publication (narrower categories)
All
Aufsatzsammlung
1
Collection of articles of several authors
1
Sammelwerk
1
Language
All
German
2
Author
All
Bechmann, Klaus
Töpfer, Armin
293
Günther, Swen
11
Mehdorn, Hartmut
10
Duchmann, Christian
9
Maertins, Anne
7
Silbermann, Steffen
7
Mann, Andreas
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Greff, Günter
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Bauer, Ewald
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Lindstädt, Gerhard
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Schipp, Bernhard
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Zander, Ernst
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Afheldt, Heik
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Aggett, Nils
1
Albach, Horst
1
Allaire, Paul A.
1
Allen, Tim
1
Andrae, Michael
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Andreä, Michael
1
Balderjahn, Ingo
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Beck, Petra
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Marketing im staatlichen Bereich : bedarfs- und zielgruppenorientiertes Verhalten von Institutionen auf Bundes- und Länderebene
Töpfer, Armin
(
ed.
);
Bechmann, Klaus
(
contributor
)
-
1989
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014270108
Saved in:
2
Marketing im staatlichen Bereich : bedarfs- und zielgruppenorientiertes Verhalten von Institutionen auf Bundes- und Länderebene
Töpfer, Armin
(
contributor
);
Bechmann, Klaus
(
contributor
)
-
1989
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004062362
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