Showing 1 - 10 of 42
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001352263
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000682591
Die fortschreitende Digitalisierung und die krisenhafte Entwicklung der Weltwirtschaft im letzten Jahrzehnt haben gezeigt, dass das strategische Marketing nach wie vor in den Mittelpunkt der Unternehmensführung zu stellen ist. Nur mit einem solchen Managementverständnis können Unternehmungen...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012138322
This paper extends standard models of work-related training by explicitly incorporating workers' locus of control into the investment decision. Our model both differentiates between general and specific training and accounts for the role of workers and firms in training decisions. Workers with...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011591440
Persistently high unemployment, tight government budgets and the growing scepticism regarding the effects of active labour market policies (ALMP) are the basis for a growing interest in evaluating these measures. This paper intends to explain the need for evaluation on the micro- and...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011339682
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011951528
Inhalt: Differenzierte Vertriebssteuerung als Herausforderung für Unternehmen in Business-to-Business-Märkten Methodische Grundlagen einer differenzierten Vertriebssteuerung Grundlagen und Ansätze der Marktsegmentierung auf Business-to-Business-Märkten Weiterentwicklung eines mehrstufigen...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001823600
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001627890
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001640045