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~person:"Emons, Winand"
~person:"Mau, Gunnar"
~person:"Spiller, Achim"
~person:"Zimmermann, Klaus F."
~type_genre:"Aufsatz im Buch"
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Aufsatz in Zeitschrift
6
Book section
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Conference paper
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Konferenzbeitrag
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Language
All
German
3
English
3
Author
All
Emons, Winand
Mau, Gunnar
Spiller, Achim
Zimmermann, Klaus F.
Amen, Matthias
3
Baumert, Thomas
3
Bertazzi, Luca
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Buesa Blanco, Miguel
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Advertising and communication : proceedings 4th International Conference on Research in Advertising (ICORIA), Saarland University, June 2 - 4, 2005, Saarbruecken
1
Agrar- und Ernährungswirtschaft: regional vernetzt und global erfolgreich : 56. Jahrestagung der Gesellschaft für Wirtschafts- und Sozialwissenschaften des Landbaues e. V. vom 28. bis 30. September 2016
1
Die Ernährungswirtschaft im Scheinwerferlicht der Öffentlichkeit
1
Ethnic diversity in European labor markets : challenges and solutions
1
International advertising and communication : current insights and empirical findings
1
Unternehmerische Landwirtschaft zwischen Marktanforderungen und gesellschaftlichen Erwartungen : 51. Jahrestagung der Gesellschaft für Wirtschafts- und Sozialwissenschaften des Landbaues e. V. vom 28. bis 30. September
1
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1
Towards a better understanding of the effects of event-marketing : an empirical study on the impact of marketing events on attitude towards the brand
Mau, Gunnar
;
Weihe, Kerstin
;
Silberer, Günter
- In:
Advertising and communication : proceedings 4th …
,
(pp. 204-211)
.
2005
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003353803
Saved in:
2
How do marketing-events work? : marketing-events and brand attitudes
Weihe, Kerstin
;
Mau, Gunnar
;
Silberer, Günter
- In:
International advertising and communication : current …
,
(pp. 199-216)
.
2006
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003378126
Saved in:
3
Zur Akzeptanz von gentechnisch veränderten Saatgut in der deutschen Landwirtschaft : Ergebnisse einer empirischen Studie
Voss, Julian
;
Spiller, Achim
- In:
Die Ernährungswirtschaft im Scheinwerferlicht der …
,
(pp. 111-125)
.
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003934659
Saved in:
4
An expert stakeholder's view on European integration challenges
Constant, Amelie
;
Kahanec, Martin
;
Zimmermann, Klaus F.
- In:
Ethnic diversity in European labor markets : challenges …
,
(pp. 31-54)
.
2011
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009307500
Saved in:
5
Zwischen Markt und Moral : wie wird die deutsche Land- und Ernährungswirtschaft in der Gesellschaft wahrgenommen?
Kayser, Maike
;
Böhm, Justus
;
Spiller, Achim
- In:
Unternehmerische Landwirtschaft zwischen …
,
(pp. 329-341)
.
2012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009625840
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6
Die Wirkung von geführten Stallbesichtigungen auf Bürger - eine Fallstudie auf nordwestdeutschen Schweinemastbetrieben
Ermann, Manuel
;
Graskemper, Viktoria
;
Spiller, Achim
- In:
Agrar- und Ernährungswirtschaft: regional vernetzt und …
,
(pp. 45-56)
.
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011754580
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