Showing 1 - 10 of 20
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005071160
Die Aufwendungen für Online-Werbung sind in den vergangenen Jahren rasant gewachsen. Ihr Anteil am gesamten deutschen Werbemarkt lag 2007 bei sieben Prozent und die Tendenz zeigt weiter steil nach oben. Der Versuch von Microsoft, den weltweit zweitgrößten Suchmaschinenbetreiber, Yahoo, zu...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011601786
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011438792
Die Aufwendungen für Online-Werbung sind in den vergangenen Jahren rasant gewachsen. Ihr Anteil am gesamten deutschen Werbemarkt lag 2007 bei sieben Prozent und die Tendenz zeigt weiter steil nach oben. Der Versuch von Microsoft, den weltweit zweitgrößten Suchmaschinenbetreiber, Yahoo, zu...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005069161
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003645291
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009863124
During the last decade a number of principles of modern technology policy emerged from the intensive debate on efficient designs of technology policy to encourage and strengthen the competitiveness of economies. While at the beginning national innovation systems like national economies seemed to...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009216266
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011128937
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004963831
This paper studies the productivity impact of heterogeneous capital inputs of selected EU-15 member countries and of the U.S. at the macroeconomic level. The stochastic possibility frontiers approach of Battese and Coelli (1992) applied here is used to identify neutralities or non-neutralities...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004963835