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~person:"Fairlie, Robert W."
~person:"Kleinaltenkamp, Michael"
~person:"Kühl, Rainer W."
~type_genre:"Aufsatz im Buch"
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Marketingmanagement
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Lebensmittel
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Produktdifferenzierung
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Quality management
2
Qualitätsmanagement
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Unternehmenskooperation
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Wettbewerbsstrategie
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Agency theory
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Allokation
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Asymmetric information
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Asymmetrische Information
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Undetermined
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All
Article
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Type of publication (narrower categories)
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Aufsatz im Buch
Working Paper
43
Arbeitspapier
32
Graue Literatur
32
Non-commercial literature
32
Article in journal
22
Aufsatz in Zeitschrift
22
Book section
18
Lehrbuch
17
Aufsatzsammlung
11
Collection of articles of several authors
10
Sammelwerk
10
Textbook
10
Konferenzschrift
6
Festschrift
3
Conference proceedings
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Handbook
2
Handbuch
2
Bibliografie
1
Dissertation u.a. Prüfungsschriften
1
Hochschulschrift
1
Systematic review
1
Übersichtsarbeit
1
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Language
All
German
9
English
9
Author
All
Fairlie, Robert W.
Kleinaltenkamp, Michael
Kühl, Rainer W.
Meffert, Heribert
30
Bruhn, Manfred
26
Homburg, Christian
20
Esch, Franz-Rudolf
17
Ratten, Vanessa
17
Spiller, Achim
17
Kirchgeorg, Manfred
15
Adeola, Ogechi
13
Wiedmann, Klaus-Peter
13
Zanger, Cornelia
13
Coombs, W. Timothy
12
Kotler, Philip
12
Schiefer, Gerhard W.
12
Theuvsen, Ludwig
12
Ahlert, Dieter
10
Bauer, Hans H.
10
Belz, Christian
10
Cirella, Giuseppe T.
10
Freiling, Jörg
10
Fritz, Melanie
10
Berndt, Ralph
9
Diller, Hermann
9
Köhler, Richard
9
Mogaji, Emmanuel
9
Alvarez-Risco, Aldo
8
Fischer, Christian
8
Foroudi, Pantea
8
Hanf, Jon
8
Hinson, Robert
8
Jin, Yan
8
Marinov, Marin A.
8
Pepels, Werner
8
Trommsdorff, Volker
8
Baumgarth, Carsten
7
Carpenter, Gregory S.
7
Carruth, Reba Anne
7
Cova, Bernard
7
De las Mercedes Anderson-Seminario, María
7
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Advances in services marketing
1
Agrarstrukturentwicklungen und Agrarpolitik : vom 4. bis 7. Oktober 1995 in Berlin
1
Agrarwirtschaft in der Informationsgesellschaft : 39. Jahrestagung der Gesellschaft für Wirtschafts- und Sozialwissenschaften des Landbaues e.V. vom 30. September bis 2. Oktober 1998 in Bonn
1
Business-to-business marketing management : strategies, cases and solutions
1
Commodity Marketing : Grundlagen, Besonderheiten, Erfahrungen
1
Der deutsche Maschinenbau in den neunziger Jahren : Kontinuität und Wandel einer Branche
1
Enterprise-Integration : auf dem Weg zum kollaborativen Unternehmen
1
Innovation and system dynamics in food networks 2007 : Proceedings of the 1st International European Forum on Innovation and System Dynamics in Food Networks, organized by International Center for Food Chain and Network Research, University of Bonn, Germany ; officially endorsed by the European Association of Agricultural Economists (EAAE) as 1st Forum, february 15-17, 2007, Innsbruck-Igls, Austria
1
International marketing and trade of quality food products
1
Marketing und Innovation in disruptiven Zeiten
1
Marktdurchdringung durch Markenpolitik : die Ausbreitung der Marke in neue Bereiche ; [Markendialog Februar 2000]
1
Neuere Theorien und Methoden in den Wirtschafts- und Sozialwissenschaften des Landbaus : 54. Jahrestagung der Gesellschaft für Wirtschafts- und Sozialwissenschaften des Landbaues e. V. vom 17. bis 19. September 2014
1
Quality management and process improvement for competitive advantage in agriculture and food ; 1
1
Quality management in food chains : [EAAE Seminar on Quality Management and Quality Assurance in Food Chains held at the Georg-August-University of Goettingen in 2005]
1
System dynamics and innovation in food networks 2008 : Proceedings of the 2nd International European Forum on System Dynamics and Innovation in Food Networks, organized by International Center for Food Chain and Network Research, University of Bonn, Germany ; officially endorsed by the European Association of Agricultural Economists (EAAE) as 110th EAAE-Seminar, february 18-22, 2008, Innsbruck-Igls, Austria
1
Technologiemanagement und Technologien für das Management : 55. Wissenschaftliche Jahrestagung des Verbandes der Hochschullehrer für Betriebswirtschaft e. V. an der Universität Stuttgart 1993
1
Trust and risk in business networks : proceedings of the 99th seminar of the European Association of Agricultural Economists (EAAE), February 8-10, 2006, Bonn, Germany
1
Vertical relationships and coordination in the food system : with 94 tables ; [papers presented at the Conference "Vertical Relationships and Coordination in the Food System" held in Piacenza, Italy, on June 12-13, 1997]
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Effects of setting quality standards in the food industry : some implementation issues ; extended abstract
Kühl, Rainer W.
-
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001328452
Saved in:
2
Auswirkungen von Umweltauflagen auf Unternehmensentscheidungen in der Ernährungsindustrie
Rex, Christoph
- In:
Agrarstrukturentwicklungen und Agrarpolitik : vom 4. …
,
(pp. 385-394)
.
1996
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001319099
Saved in:
3
Effects of contractual terms on the balance of risk
Gribbohm, Imcke
;
Kühl, Rainer W.
- In:
Vertical relationships and coordination in the food …
,
(pp. 337-346)
.
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001420806
Saved in:
4
Competencies of reconfiguration in product development : the case of convenience food
Voigt, Tim
;
Kühl, Rainer W.
- In:
System dynamics and innovation in food networks 2008 : …
,
(pp. 507-517)
.
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003906031
Saved in:
5
Private und öffentliche Qualitätsstandards und die Bedeutung von Information
Kühl, Rainer W.
- In:
Agrarwirtschaft in der Informationsgesellschaft : 39. …
,
(pp. 85-92)
.
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001435350
Saved in:
6
Food quality signals and customer confusion : is there a relevance for the
marketing
of food products?
Kühl, Rainer W.
;
Schulz, Wiebke
- In:
Quality management in food chains : [EAAE Seminar on …
,
(pp. 221-230)
.
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003711393
Saved in:
7
Dynamic capabilities in the food industry? : on the applicability of the evolutionary orientated resource based view of firm
Voigt, Tim
;
Kühl, Rainer W.
- In:
Innovation and system dynamics in food networks 2007 : …
,
(pp. 211-222)
.
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003713212
Saved in:
8
Customer integration in business-to-business-
marketing
Kleinaltenkamp, Michael
- In:
Advances in services marketing
,
(pp. 27-48)
.
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001297072
Saved in:
9
Täuschung im Lebensmittelverkehr : ein Prinzipal-Agenten-Modell
Piper, Anne
;
Kühl, Rainer W.
- In:
Neuere Theorien und Methoden in den Wirtschafts- und …
,
(pp. 223-233)
.
2015
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011414701
Saved in:
10
Der deutsche Maschinenbau im Spannungsfeld zwischen Standardisierung und Individualisierung
Kleinaltenkamp, Michael
- In:
Der deutsche Maschinenbau in den neunziger Jahren : …
,
(pp. 409-434)
.
2000
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001505325
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