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~person:"Frese, Erich"
~person:"Perelman, Michael"
~person:"Unger, Fritz"
~person:"Winkelmann, Peter"
~type_genre:"Bibliografie enthalten"
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6
Organization theory
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Deindustrialization
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Undetermined
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Book / Working Paper
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Type of publication (narrower categories)
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Bibliografie enthalten
Lehrbuch
44
Textbook
38
Bibliography included
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Aufsatz im Buch
24
Book section
24
Article in journal
19
Aufsatz in Zeitschrift
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Rezension
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Aufsatzsammlung
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Sammelwerk
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Bibliografie
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2
Hochschulschrift
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Thesis
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Fallstudie
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1
Handbuch
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Konferenzschrift
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Non-commercial literature
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Reference book
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Wörterbuch
1
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Language
All
German
29
English
8
Author
All
Frese, Erich
Perelman, Michael
Unger, Fritz
Winkelmann, Peter
Bruhn, Manfred
31
Tower, Edward
28
Wirtz, Bernd W.
16
Corsten, Hans
14
Diller, Hermann
12
Pepels, Werner
12
Coenenberg, Adolf Gerhard
11
Hasse, Rolf H.
11
Jung, Hans
11
Picot, Arnold
11
Weber, Claus-Peter
11
Backhaus, Klaus
10
Franck, Egon
10
Gandolfo, Giancarlo
10
Küting, Karlheinz
10
Sen, Amartya
10
Vahs, Dietmar
10
Welge, Martin K.
10
Wunderer, Rolf
10
Esch, Franz-Rudolf
9
Frey, Bruno S.
9
Fritz, Wolfgang
9
Meffert, Heribert
9
Weber, Jürgen
9
Bea, Franz Xaver
8
Benkenstein, Martin
8
Holtbrügge, Dirk
8
Homburg, Stefan
8
Jorgenson, Dale Weldeau
8
Jost, Peter-J.
8
Kußmaul, Heinz
8
Küpper, Hans-Ulrich
8
Macharzina, Klaus
8
Scheer, August-Wilhelm
8
Schierenbeck, Henner
8
Siebert, Horst
8
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All
Lehrbuch
6
Gabler-Lehrbuch
3
DUV / Wirtschaftswissenschaft
1
Heidelberger Fachbücher für Studium und Praxis
1
Lehrbuch Gabler
1
Taschenbücher für die Wirtschaft
1
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1
Organisationstheorie : historische Entwicklung - Ansätze - Perspektiven
Frese, Erich
-
1992
-
2., überarb. und wesentlich erw. Aufl
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014271270
Saved in:
2
The pathology of the US economy : the costs of a low-wage system
Perelman, Michael
-
1993
-
1. publ.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000339920
Saved in:
3
The confiscation of American prosperity : from right-wing extremism and economic ideology to the next great depression
Perelman, Michael
-
2007
-
1. ed.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003414586
Saved in:
4
Transcending the economy : on the potential of passionate labor and the wastes of the market
Perelman, Michael
-
2000
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001423179
Saved in:
5
The pathology of the US economy revisited : the intractable contradictions of economic policy
Perelman, Michael
-
2001
-
Rev.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001603466
Saved in:
6
The pathology of the US economy : the costs of a low-wage system
Perelman, Michael
-
1996
-
Reprinted
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000947935
Saved in:
7
Produkthaftungsmanagement : empirische Untersuchungen und Handlungsempfehlungen zur Risikominderung für mittelständische Unternehmungen
Werder, Axel von
;
Klinkenberg, Ulrich
;
Frese, Erich
-
1990
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014270507
Saved in:
8
Taschenbuch für Marketing : Grundlagen - Instrumente - Strategien; mit Tabellen
Unger, Fritz
-
1994
-
2., neubearb. und erw. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000412624
Saved in:
9
Integriertes Marketing : Strategie, Organisation, Instrumente
Busch, Rainer
-
1995
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000321876
Saved in:
10
Marketing und Vertrieb : Fundamente für die marktorientierte Unternehmensführung
Winkelmann, Peter
-
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000677452
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