Showing 1 - 10 of 10
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010302268
Die deutliche Tendenz sinkender Preisprämien im Zeitverlauf stellt differenzierende Unternehmen angesichts begrenzter Möglichkeiten versteckter, d.h. von den Kunden nicht wahrnehmbarer Leistungskürzungen, vor neue Herausforderungen. Am Beispiel der deutschen Automobilindustrie sollen...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010323696
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008799080
Die deutliche Tendenz sinkender Preisprämien im Zeitverlauf stellt differenzierende Unternehmen angesichts begrenzter Möglichkeiten versteckter, d.h. von den Kunden nicht wahrnehmbarer Leistungskürzungen, vor neue Herausforderungen. Am Beispiel der deutschen Automobilindustrie sollen...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011524409
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010494189
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001559498
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000997579
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000998124
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001682536
This experimental study investigates two bargaining games with twosided incomplete information between a seller and a buyer. In the first game with no outside options many subjects do not use the incomplete information to their advantage as predicted. We find that a model with adjusting priors...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009737082