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Undetermined
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Working Paper
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Amtliche Publikation
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Aufsatz im Buch
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Forschungsbericht
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Hochschulschrift
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German
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Gossen, Maike
Kettner, Sara Elisa
19
Diels, Jana Luisa
17
Goeschl, Timo
7
Scholl, Gerd
7
Schwieren, Christiane
7
Thorun, Christian
7
Ceccato, Smarandita
6
Wiebach, Nicole
6
Lohse, Johannes
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Korenke, Ruben
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Bergener, Jens
3
Diels, J.
3
Frick, Vivian
3
Holzhauer, Brigitte
3
Müller, Holger
3
Rohde, Friederike
3
Santarius, Tilman
3
Veneny, Marek
3
Hildebrandt, Lutz
2
Hoffmann, Marja Lena
2
Jankowski, Patricia
2
Müller, Ria
2
Münsch, Marlene
2
Niessen, Laura
2
Pentzien, Jonas
2
Schipperges, Michael
2
Schrader, Ulf
2
Waichman, Israel
2
Adeyemo, Remi
1
Akinola, Adebayo A.
1
Arega, D.A.
1
Bernauer, Manuela
1
Bießmann, Felix
1
Boura, Mahault Piéchaud
1
Brumbauer, Tanja
1
Czioska, Helen
1
De Keulenaer, Femke
1
Dunkelberg, Elisa
1
Eckhardt Rodriguez, Ana
1
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Institution
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Deutschland / Umweltbundesamt
1
Deutschland <Bundesrepublik> / Umweltbundesamt
1
Institut für Ökologische Wirtschaftsforschung <Berlin>
1
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Ökologisches Wirtschaften
16
Schriftenreihe des IÖW
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Working paper series
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Cleaner and responsible consumption
1
Journal of macromarketing
1
NachhaltigkeitsManagementForum
1
Neue Ökonomie
1
PolRess AP2 – Politikansätze und -instrumente
1
Suffizienzpolitik : Möglichkeiten und Grenzen in einer sozial-ökologischen Marktwirtschaft
1
Texte / Umweltbundesamt
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Digitale Vermarktungsstrategien : Relevanz und Einfluss auf nachhaltigen Konsum Projekt "Digitalisierung von Märkten und Lebensstilen: Neue Herausforderungen für nachhaltigen Konsu...
Gossen, Maike
;
Frick, Vivian
;
Kettner, Sara Elisa
-
Deutschland / Umweltbundesamt
-
2022
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013258040
Saved in:
2
Does online advertising stimulate overconsumption? : sustainable consumption and the internet
Frick, Vivian
;
Gossen, Maike
;
Kettner, Sara Elisa
- In:
Ökologisches Wirtschaften
37
(
2022
)
1
,
pp. 46-50
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013194204
Saved in:
3
Evaluating the Quality of ChatGPT's Climate-related Responses
Bergener, Jens
;
Gossen, Maike
;
Hoffmann, Marja Lena
; …
- In:
Ökologisches Wirtschaften
38
(
2023
)
3
,
pp. 46-50
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014338403
Saved in:
4
Increasing the effectiveness of sustainability tags : empirical evidence from user tests and a field study on Ecosia Shopping
Bergener, Jens
;
Gossen, Maike
;
Veneny, Marek
; …
-
2023
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014445505
Saved in:
5
Nutzen statt Besitzen : Motive und Potenziale der internetgestützten gemeinsamen Nutzung am Beispiel des Peer-to-Peer Car-Sharing
Gossen, Maike
-
2012
-
neue Ausg
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009696587
Saved in:
6
Welche Potenziale die Digitalisierung für ein suffizienzförderndes Marketing bringt
Gossen, Maike
;
Schrader, Ulf
- In:
Ökologisches Wirtschaften
33
(
2018
)
1
,
pp. 8-9
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011993149
Saved in:
7
Weiterentwicklung des Blauen Engel zur Steigerung der Verbraucherwahrnehmung - eine Positionierungsstrategie
Hildebrand, Paul Werner
;
Hameister, Julia
;
Scholl, Gerd
; …
-
2014
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011647091
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8
Why and how commercial marketing should promote sufficient consumption : a systematic literature review
Gossen, Maike
;
Ziesemer, Florence
;
Schrader, Ulf
- In:
Journal of macromarketing
39
(
2019
)
3
,
pp. 252-269
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012109469
Saved in:
9
What use is it really for sustainability? : potentials and impacts of peer-to-peer sharing in the domains of accommodation and mobility
Gossen, Maike
;
Pentzien, Jonas
;
Peuckert, Jan
- In:
NachhaltigkeitsManagementForum
27
(
2019
)
2
,
pp. 125-138
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012114192
Saved in:
10
The sharing economy : results and comparison of a reprensentive population survey in Germany
Gossen, Maike
;
Scholl, Gerd
- In:
Ökologisches Wirtschaften
31
(
2016
)
1
,
pp. 41-45
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011708176
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