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Theorie
48
Theory
48
Consumer behaviour
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Germany
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Konsumentenverhalten
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Conjoint analysis
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Conjoint-Analyse
8
Präferenztheorie
7
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7
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6
Measurement
6
Messung
6
Beziehungsmarketing
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Consumer goods
5
Knowledge management
5
Konsumgüter
5
Lieferantenmanagement
5
Motivation
5
Multinationales Unternehmen
5
Relationship marketing
5
Supplier relationship management
5
Transnational corporation
5
Wissensmanagement
5
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Estimation
4
Innovation diffusion
4
Innovationsdiffusion
4
Internationales Marketing
4
Market research
4
Marketing
4
Marketing management
4
Marketingmanagement
4
Marktforschung
4
Schätzung
4
Vergleich
4
AHP approach
3
AHP-Verfahren
3
Balanced Scorecard
3
Balanced scorecard
3
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Undetermined
2
Free
1
Type of publication
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Article
25
Book / Working Paper
24
Type of publication (narrower categories)
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Article in journal
22
Aufsatz in Zeitschrift
22
Arbeitspapier
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Graue Literatur
19
Non-commercial literature
19
Working Paper
19
Aufsatz im Buch
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Book section
3
Hochschulschrift
2
Lehrbuch
2
Systematic review
2
Textbook
2
Thesis
2
Übersichtsarbeit
2
Aufsatzsammlung
1
Bibliografie enthalten
1
Bibliography included
1
Collection of articles of several authors
1
Sammelwerk
1
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less ...
Language
All
German
35
English
14
Author
All
Helm, Roland
Aizenman, Joshua
707
Nijkamp, Peter
659
Acemoglu, Daron
631
Eichengreen, Barry
619
Stiglitz, Joseph E.
600
Güth, Werner
532
Pesaran, M. Hashem
516
Snower, Dennis J.
470
Gersbach, Hans
469
Pestieau, Pierre
452
Shleifer, Andrei
422
Stark, Oded
415
Frey, Bruno S.
408
Creedy, John
401
Koskela, Erkki
392
Helpman, Elhanan
391
Anderson, Kym
380
Dreher, Axel
377
Heckman, James J.
375
McAleer, Michael
368
Zenou, Yves
358
Konrad, Kai A.
355
Kaplow, Louis
351
Frankel, Jeffrey A.
347
Carraro, Carlo
344
Phillips, Peter C. B.
344
Svensson, Lars E. O.
343
Aghion, Philippe
341
Obstfeld, Maurice
341
Cremer, Helmuth
340
Woodford, Michael
338
Schneider, Friedrich
336
Bordo, Michael D.
335
Broll, Udo
334
Tirole, Jean
332
Thisse, Jacques-François
330
Artus, Patrick
329
Ploeg, Frederick van der
323
Franses, Philip Hans
315
Whalley, John
315
more ...
less ...
Published in...
All
Jenaer Schriften zur Wirtschaftswissenschaft : Arbeits- und Diskussionspapiere der Wirtschaftswissenschaftlichen Fakultät der Friedrich-Schiller-Universität Jena
13
Jena research papers in business and economics : working and discussion paper series School of Economics and Business Administration Friedrich Schiller University Jena
5
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
3
Journal of business economics : JBE
3
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
3
Zeitschrift für Planung : ZP
3
Grundwissen der Ökonomik : Betriebswirtschaftslehre
2
Review of managerial science
2
UTB für Wissenschaft / Uni-Taschenbücher
2
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; Zeitschrift für Studium und Forschung
2
Betriebswirtschaftliche Abhandlungen
1
Controlling : Zeitschrift für erfolgsorientierte Unternehmenssteuerung
1
Die Unternehmung : Swiss journal of business research and practice ; Organ der Schweizerischen Gesellschaft für Betriebswirtschaft (SGB)
1
Distribution im Aufbruch : Bestandsaufnahme und Perspektiven
1
Handelsforschung
1
Marketing : ZFP ; journal of research and management
1
Modelle im E-Business
1
Operations research proceedings 2002 : selected papers of the International Conference on Operations Research (SOR 2002) ; Klagenfurt, September 2 - 5, 2002 ; with 51 tables
1
Regensburger Diskussionsbeiträge zur Wirtschaftswissenschaft
1
Reihe: Marketing : MAR
1
Yearbook of marketing and consumer research
1
Zeitschrift für Planung & Unternehmenssteuerung
1
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ECONIS (ZBW)
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1
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1
Erfolgsfaktoren von Joint Ventures : Ergebnisse der bisherigen empirischen Forschung und deren qualitative Prüfung
Helm, Roland
;
Peter, Alfred
- In:
Zeitschrift für Planung : ZP
10
(
1999
)
1
,
pp. 27-46
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001373747
Saved in:
2
Internationale Markteintrittsstrategien : Einflußfaktoren auf die Wahl der optimalen Form des Markteintritts in Exportmärkte
Helm, Roland
-
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000620082
Saved in:
3
Optimal stimulation level
theory
and exploratory consumer behavior : an analysis of underlying structures across product categories
Helm, Roland
;
Landschulze, Sebastian
-
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003716923
Saved in:
4
Identification of unacceptable attribute levels for preference measurement : an empirical comparison of different methods
Helm, Roland
;
Huber, Frank
;
Sattler, Henrik
;
Steiner, …
-
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003716931
Saved in:
5
Bestimmung der Innovationskraft von Unternehmen : Einschätzung der Eignung verschiedener Kennzahlen
Helm, Roland
;
Kloyer, Martin
;
Nicklas, Gregory
-
2006
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003327697
Saved in:
6
Strategische Analyse und marktorientierte Umsetzung
Helm, Roland
-
2009
-
8., völlig neu bearb. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003848473
Saved in:
7
Moderating effects within the elaboration likelihood model of information processing
Helm, Roland
;
Gehrer, Michael
-
2006
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003373720
Saved in:
8
Determinanten des Beziehungserfolgs bei der Beschaffung auf elektronischen Märkten
Helm, Roland
;
Stölzle, Wolfgang
-
2006
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003373733
Saved in:
9
Kennzahlen zur Ermittlung der Innovationskraft von Unternehmen
Helm, Roland
;
Kloyer, Martin
;
Nicklas, Gregory
- In:
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; …
35
(
2006
)
10
,
pp. 555-559
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003384193
Saved in:
10
Vertragliche Gestaltung der Auftrags-F&E : zur Reichweite der empirischen Forschung
Kloyer, Martin
;
Helm, Roland
-
2006
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003389238
Saved in:
1
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