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~person:"Hensher, David A."
~person:"Nijkamp, Peter"
~person:"Wiedmann, Klaus-Peter"
~subject:"Choice of transport mode"
~subject:"Marketingforschung"
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Type of publication (narrower categories)
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Arbeitspapier
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Aufsatz in Zeitschrift
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Graue Literatur
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Non-commercial literature
2
Working Paper
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Aufsatz im Buch
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Book section
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Case study
1
Fallstudie
1
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Language
All
English
4
German
2
Undetermined
1
Author
All
Hensher, David A.
Nijkamp, Peter
Wiedmann, Klaus-Peter
Reggiani, Aura
3
Buckler, Frank
2
Jung, Hans-Hermann
2
Raffée, Hans
2
Schwanenberg, Stefan
2
Tsang, Wai Fai
2
Cheng-Xu, Long
1
Gelhausen, Marc Christopher
1
Jung, Hans H.
1
Rittinghaus-Mayer, Diana
1
Shu, Kang
1
Ton, Tu T.
1
Tritapepe, Tommaso
1
Xi, Yan
1
Yue, Gao
1
Zhu-Yi, Li
1
more ...
less ...
Published in...
All
Arbeitspapier / Institut für Marketing, Universität Mannheim
2
Serie research memoranda / Vrije Universiteit, Faculteit der Economische Wetenschappen en Econometrie
1
Simulating social phenomena
1
The annals of regional science : an international journal of urban, regional and environmental research and policy ; official journal of the Western Regional Science Association
1
Transportation research / E : an international journal
1
Source
All
ECONIS (ZBW)
5
USB Cologne (EcoSocSci)
2
Showing
1
-
7
of
7
Sort
relevance
articles prioritized
date (newest first)
date (oldest first)
1
Models and scenarios for European freight transport based on neural networks and logit analysis
Nijkamp, Peter
;
Reggiani, Aura
;
Tsang, Wai Fai
-
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000966127
Saved in:
2
Models and scenarios for European freight transport based on neural networks and logit analysis
Nijkamp, Peter
- In:
Simulating social phenomena
,
(pp. 319-325)
.
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001321935
Saved in:
3
Spatial choice behaviour : logit models and neural network analysis
Nijkamp, Peter
- In:
The annals of regional science : an international …
31
(
1997
)
4
,
pp. 411-429
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001226492
Saved in:
4
A comparison of the predictive potential of artificial neural networks and nested logit models for commuter mode choice
Hensher, David A.
;
Ton, Tu T.
- In:
Transportation research / E : an international journal
36
(
2000
)
3
,
pp. 155-172
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001506760
Saved in:
5
Eignung neuronaler Netze als Berechnungsansatz der Marketingforschung : Grundlagen und erste Ergebnisse eines Methodenvergleichs am Beispiel der a priori-Klassifikation des Mobilit...
Raffée, Hans
;
Jung, Hans-Hermann
;
Wiedmann, Klaus-Peter
-
1995
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004304980
Saved in:
6
Eignung neuronaler Netze als Klassifikationsansatz der Marketingforschung : Grundlagen und erste Ergebnisse eines Methodenvergleichs am Beispiel der Klassifikation des Mobilitätsve...
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Jung, Hans-Hermann
-
1995
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004676526
Saved in:
7
Eignung neuronaler Netze als Berechnungsansatz der Marketingforschung : Grundlagen und erste Ergebnisse eines Methodenvergleichs am Beispiel der A-priori-Klassifikation des Mobilit...
Raffée, Hans
-
1995
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013416549
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