Showing 1 - 10 of 156
Sowohl das Markenwertmanagement als auch das Kundenwertmanagement erhalten eine immer größer werdende Bedeutung für Unternehmen in einem sich ständig verstärkenden Wettbewerb. Dieses Buch beinhaltet neben einer Darstellung dieser beiden zentralen Aspekte vor allem Anregungen für eine...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013506041
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002354032
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000669874
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000661171
The imperative for strategy implementation / Michael A. Hitt, Susan E. Jackson, Salvador Carmona, Leonard Bierman, Christina E. Shalley and Mike Wright -- Resources and governance -- Sourcing external knowledge : clusters, alliances, and acquisitions / Stephen Tallman and Anupama Phene -- A...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011547748
Preface / Mansour Javidan, Richard M. Steers, Michael A. Hitt -- The global mindset: an introduction / Michael A. Hitt, Mansour Javidan, Richard M. Steers -- Global mindset: a review and proposed extensions / Orly Levy, Sully Taylor, Nakiye A. Boyacigiller, Schon Beechler -- The chess master and...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012049604
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011387010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011570144
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012224629
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001653672