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Lehrbuch
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Aufsatz in Zeitschrift
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Aufsatz im Buch
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2
Handbuch
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CD-ROM, DVD
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Language
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German
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Kollmann, Tobias
Press, World Trade
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Wirtz, Bernd W.
86
Greenstein, Shane M.
71
Peitz, Martin
70
Goldfarb, Avi
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Heinemann, Gerrit
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Economides, Nicholas
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Fritz, Wolfgang
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Bauer, Hans H.
51
Giovannetti, Emanuele
51
Alt, Rainer
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Martens, Bertin
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Ockenfels, Axel
45
Picot, Arnold
44
Waelbroeck, Patrick
41
Ghose, Anindya
40
Haucap, Justus
40
Weinhardt, Christof
40
Welfens, Paul J. J.
38
Whinston, Andrew B.
38
Goolsbee, Austan
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Singh, Nirvikar
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Falck, Oliver
36
Hudetz, Kai
36
Valletti, Tommaso M.
36
Dutton, William H.
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35
Lee, In
35
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35
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Universität <Duisburg-Essen> / Lehrstuhl für E-Business und E-Entrepreneurship
10
Springer Fachmedien Wiesbaden
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Springer Gabler <Firma>
2
IGI Global
1
Universität <Duisburg-Essen> / Lehrstuhl für E-Business und Entrepreneurship
1
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Lehrbuch
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Universität Duisburg-Essen - Lehrstuhl für E-Business und E-Entrepreneurship - Veröffentlichungen
8
Springer eBook Collection
7
Springer eBooks / Business and Economics
3
SpringerLink / Bücher
3
Electronic commerce : Herausforderungen, Anwendungen, Perspektiven
2
Gabler-Lehrbuch
2
Harvard-Business-Manager : das Wissen der Besten
2
International journal of e-entrepreneurship and innovation : IJEEI ; an official publication of the Information Resources Management Association
2
International journal of technology management : IJTM
2
Kohlhammer Edition Marketing
2
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; Zeitschrift für Studium und Forschung
2
Contemporary research in e-branding
1
DBW (60) 2000, S. 816 ff
1
Die Betriebswirtschaft : DBW
1
Diskussionspapier / Universität Duisburg-Essen, Lehrstuhl für E-Business und E-Entrepreneurship
1
E-Business and E-Entrepreneurship Research GroupInstitute for Computer Science andBusiness Information Systems (ICB)University of Duisburg-Essen
1
E-Business kompakt
1
E-Venture-Management : neue Perspektiven der Unternehmensgründung in der Net Economy
1
E-entrepreneurship and ICT ventures : strategy, organization and technology
1
EM - Electronic Markets ; Vol. 8, No 4, 1998, pp 44
1
EM - Electronic Markets, Research Issue, Vol. 8, No. 3, 1998, S. 36 ff
1
Edition Marketing
1
Electronic markets : EM ; the international journal of electronic commerce and business media
1
Emergent strategies for e-business processes, services, and implications : advancing corporate frameworks
1
Entrepreneurial finance : Kompendium der Gründungs- und Wachstumsfinanzierung ; mit 25 Tabellen
1
European Journal of Marketing - Vol. 32 - No. 7/8, S. 603 ff
1
Finanz-Betrieb : FB ; Zeitschrift für Unternehmensfinanzierung und Finanzmanagement
1
Gabler Edition Wissenschaft
1
Int. J. Business Environment, vol. 2, No 2, 2008, S. 153 ff
1
Int. J. Entrepreneurship and Small Business, Vol. 6, No. 2, 2008, S. 212 ff
1
Int. J. Technology Management, Vol. 33, No. 4, 2006
1
International journal of business environment : IJBE
1
International journal of entrepreneurship and small business
1
Internationalisierung von Vertrieb und Handel
1
Journal of retailing and consumer services
1
Modern entrepreneurship and e-business innovations
1
Premier reference source
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Qualitative Market Research: AnInternational JournalVol. 10 No. 4, 2007pp. 349-361
1
Qualitative market research : an international journal
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Unternehmensfinanzierung im electronic business
Kollmann, Tobias
- In:
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; …
32
(
2003
)
5
,
pp. 270-275
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001749895
Saved in:
2
E-Venture-Management : neue Perspektiven der Unternehmensgründung in der Net Economy
Kollmann, Tobias
(
ed.
)
-
2003
-
1. Auflage
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001728085
Saved in:
3
E-Venture : Grundlagen der Unternehmensgründung in der Net Economy ; mit Multimedia-Fallstudie auf CD-ROM
Kollmann, Tobias
-
2004
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001724817
Saved in:
4
E-Venture-Capital : Unternehmensfinanzierung in der Net Economy ; Grundlagen und Fallstudien
Kollmann, Tobias
;
Kuckertz, Andreas
-
2003
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001747493
Saved in:
5
What is e-entrepreneurship? : Fundamentals of company founding in the net economy
Kollmann, Tobias
- In:
International journal of technology management : IJTM
33
(
2006
)
4
,
pp. 322-340
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003308335
Saved in:
6
Cross-channel cooperation : the bundling of online and offline business models
Kollmann, Tobias
;
Häsel, Matthias
-
2006
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003212136
Saved in:
7
Finanzierung von jungen Unternehmen in der Net Economy
Kollmann, Tobias
- In:
Entrepreneurial finance : Kompendium der Gründungs- …
,
(pp. 65-80)
.
2005
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002951426
Saved in:
8
E-entrepreneurship : the principles of founding electronic ventures
Kollmann, Tobias
- In:
Selected readings on information technology and …
,
(pp. 1-15)
.
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003759502
Saved in:
9
Wertschöpfungsprozesse und Wettbewerbsvorteile im Marketspace
Weiber, Rolf
;
Kollmann, Tobias
- In:
Electronic commerce : Herausforderungen, Anwendungen, …
,
(pp. 47-62)
.
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001366234
Saved in:
10
Elektronische Marktplätze - die Notwendigkeit eines bilateralen One to One Marketingansatzes
Kollmann, Tobias
- In:
Electronic commerce : Herausforderungen, Anwendungen, …
,
(pp. 191-211)
.
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001366258
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